رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

ایثارگری شهدای مدافع حرم در تاریخ جاودان خواهد ماند

«سید پرویز فتاح» در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «مصطفی نبی‌لو» گفت: ایثارگری شهدای مدافع حرم در سینه تاریخ ثبت خواهد شد و قساوت‌های داعش در سوریه نیز خاطرات ظلم یزیدیان کربلا را زنده کرد.
کد خبر: ۲۶۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ - 27October 2017

ایثارگری شهدای مدافع حرم در تاریخ جاودان خواهد ماند به گزارش دفاع پرس از قم، «سید پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ه)، ظهر امروز (جمعه) با حضور در منزل شهید مدافع حرم «مصطفی نبی‌لو» در سخنانی با بیان اینکه ایثارگری شهدای مدافع حرم در سینه تاریخ ثبت خواهد شد، اظهارداشت: خاطرات کربلا در سوریه زنده شده است و اگر زمانی تنها می‌شنیدیم که چه جنایاتی بر سر امام حسین (ع) آورده‌اند، در چند سال اخیر قساوت‌های بیشتر از آن را در سوریه به چشم دیده‌ایم و شهدای مدافع حرم با صبر و سختی‌های بی‌بدیل جلوی شرارت‌های بدخواهان دین را گرفته‌اند.

وی با بیان خاطراتی از آخرین ملاقات با این شهید والامقام افزود: رسیدن به آرزوی شهادت در سیمای این شهید بزرگوار موج می‌زد و در ملاقات آخر بسیار تأکید بر دعا‌کردن برای رسیدن به شهادت داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه شهدای مدافع حرم پای آرمان انقلاب، امام و رهبری ایستاده و جزئی جداناشدنی از انقلاب خواهند بود، خاطرنشان کرد: قدم گذاشتن این شهدا در این مسیر، عزت کشور را به‌همراه داشته و به‌لطف خداوند، هر روز شاهد افزایش این عزت در جهان هستیم.

در این دیدار که «سیدمهدی صادقی» استاندار قم، حجت‌الاسلام‌ «سید صمصام‌الدین قوامی» امام‌جمعه پردیسان، معاونان کمیته امداد استان قم و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، همسر شهید نبی‌لو با اشاره به ولایت‌پذیری ویژه این شهید والامقام ابراز کرد: همواره این شهید تأکیدات فراوانی بر تبعیت از ولایت داشتند و شهادت در راه ولایت را زمینه‌سازی برای ظهور می‌دانستند.

شهید «مصطفی نبی‌لو» رزمنده و جانباز دفاع مقدس، از مسئولان کمیته امداد تهران و از خادمان حرم حضرت معصومه (س) و ساکن در شهر پردیسان قم بود که پس از چهارمین اعزام به سوریه، روز شنبه 29 مهرماه در منطقه «دیرالزور» به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار