برگزاری مانور پدافند غیرعامل در کرمان

مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان شهید «مصطفی احمدی‌روشن» شهر کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 28October 2017
مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان شهید «مصطفی احمدی‌روشن»به گزارش دفاع پرس از کرمان، مانور پدافند غیرعامل پیش از ظهر امروز در دبیرستان نمونه دولتی شهید «مصطفی احمدی‌روشن» شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم «محسن بیگی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند، اظهار داشت: همه ما باید آمادگی همه جانبه در برابر تهدیدات احتمالی را داشته باشیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم و دستورات دین اسلام بر آمادگی همه جانبه مسلمانان گفت: خداوند در قرآن کریم این نکته را یادآوری کرده که مسلمانان باید در برابر تهدیدات دشمن همیشه آمادگی خود را حفظ کنند.

بیگی با اشاره به دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشورمان افزود: در دفاع نظامی تهدید دشمن آشکار بود و ما به طور مستقیم وارد جنگ شده بودیم و دشمن روبه‌روی ما بود و ما آن را می‌دیدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: امروز ما وارد جنگ‌هایی می‌شویم که دشمن را نمی‌بینیم و به راحتی دارایی‌های خود را از دست می‌دهیم، عنوان کرد: حتی بعضی مواقع دشمن در از دست رفتن دارایی‌های ما دخیل نیست و به دلیل یک سهل‌انگاری این دارایی‌ها به خطر می‌افتد و ما همیشه باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه استقلال، کرامت انسانی و عزت میهن اسلامی بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که ما باید آن را حفظ کنیم تصریح کرد: دانش‌آموزان باید یاد بگیرند که چگونه از استقلال کشور دفاع کنند.

بیگی با تاکید بر اینکه باید نگاه خود را نسبت به عوامل باز کرده و همیشه هوشیار باشیم متذکر شد: ممکن است امنیت خانواده ما به خطر بیفتد و باید به موقع امکان دفاع در برابر این تهدیدات را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها