اختصاصی دفاع پرس/

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تبریز

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور سالم سازی نقاط آلوده شهرستان تبریز و دستگیری 8 سارق سابقه دار خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶ - 29August 2014

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تبریز

سرهنگ عباسزاده رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " در تشریح این خبر گفت: اجرای طرح پاکسازی در نقاط آلوده، شناسایی و تحت کنترل قرار دادن سارقان حرفه ای و سابقه دار در سطح منطقه باغ معروف با توجه به ازدیاد سرقت در این منطقه طرح پاکسازی با همکاری و مشارکت پلیس آگاهی، مواد مخدر و یگان ویژه به اجراء درآمد.

این مقام انتظامی افزود:در اجرای این طرح 8 نفر سارق سابقه دار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با تاکید بر استمرار طرح­های پاکسازی نقاط آلوده و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح­ها از همکاری و مشارکت شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرده و از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه توسط افراد قانون گریز مراتب را از طریق تلفن 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار