نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

مدیران صدا و سیما در ساخت سریال صفویه همت بیشتری داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اگر سریال صفویه ساخته شود تاثیر فرهنگی و شناخت تاریخی بسیاری در بین مردم خواهد داشت و لازم است مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ساخت سریال صفویه همت و همکاری بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۲۶۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ - 28October 2017
لازم است مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ساخت سریال صفویه همت و همکاری بیشتری داشته باشندبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل که در مجموعه فدک استان اردبیل برگزار شد با اشاره به اینکه وظیفه صدا و سیما درست کردن فضای سالم تربیتی برای جوانان است،‌ اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز اردبیل با توجه به میزان بیننده‌هایی که در خارج از کشور از جمله در کشور آذربایجان دارد یک کانال استانی و محلی محسوب نمی‌شود و برنامه‌های آن نیز باید در حد بین‌المللی تولید شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: توانمندی‌های هنری استان نباید مورد غفلت قرار گیرد و من از مدیریت جدید خواهشمندم تا از ظرفیت بالای مدیران و هنرمندان صدا و سیمای اردبیل نهایت بهره‌وری را داشته باشد.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: کار فرهنگی زیربنای بسیاری از اقدامات است که اگر به این مساله توجه نشود با مشکلات جدی روبه‌رو خواهیم شد.

وی گفت: کانال‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی جنگ رسانه‌ای نابرابری را علیه فرهنگ، دین و مرم ما آغاز کرده‌اند و عواطف جوانان ما را استخدام حربه‌های خود می‌کنند و وظیفه صدا و سیما مقابله با این آتش‌افروزی‌های دشمنان است.
امام جمعه اردبیل با تاکید بر ساخت سریال صفویه بیان داشت: اگر سریال صفویه ساخته شود تاثیر فرهنگی و شناخت تاریخی بسیاری در بین مردم خواهد داشت و لازم است مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ساخت سریال صفویه همت و همکاری بیشتری داشته باشند.  

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار