معاون امور استان‌های صدا و سیما:

35 برنامه مستند در اربعین از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: همزمان با اربعین حسینی 35 برنامه مستند تولیدی استان‌ها از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ - 28October 2017
35 برنامه مستند در اربعین از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شودبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، «علی دارابی» معاون امور استان‌های صدا  و سیما روز شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با بیان اینکه همزمان با اربعین حسینی 35 برنامه مستند تولیدی استان‌ها از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد، اظهار داشت: در این مستندها حرکت زائران اربعین از شهرهای خود تا کربلا به تصویر کشیده شده و در مجموع حدود 14 هزار دقیقه است و هفته آینده طی آئینی رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت‌های صدا و سیما از دولت تصریح کرد: صدا و سیما حمایت و پشتیبانی از دولت را وظیفه خود می‌داند و با تمام وجود در خدمت زحمت‌کشان و مجریان است چرا که موفقیت دولت در واقع موفقیت نظام است.

این مسئول اضافه کرد: بنا به دستور رئیس سازمان صدا و سیما هرگونه مچ‌گیری، سیاه نمایی و تخریب دولت در مجموعه صدا وسیما ممنوع است.

دارابی خاطرنشان کرد: البته صدا و سیما از طرفی باید حقوق قانونی و به حق مردم را از مسئولان اجرایی مطالبه کند و هرگونه نقد هم باید منصفانه، دلسوزانه و خیرخواهانه باشد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه استان اردبیل حق بزرگی بر گردن ایران اسلامی دارد، افزود: این منطقه در خط مقدم صیانت و حفاظت از فرهنگ دینی و اسلامی است.

وی با اشاره به اشرافیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر حوزه رسانه اضافه کرد: این افتخار بزرگی است که همچنین شخصیتی بر همه امور ریز و درشت تسلط دارند و به مدیرکل جدید هم گفته شده که شما در استانی فعالیت خواهید کرد که امام جمعه‌اش رسانه‌ای است.

این مسئول با بیان اینکه سال آینده چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است، گفت: باید برای این ایام برنامه‌های ویژه‌ای ساخته شود و استان اردبیل می‌تواند با داشتن مشاهیر و بزرگان زیاد در همه حوزه‌ها در ساختن برنامه‌های جدید کمک حال تهیه کنندگان باشد.

در این آئین از زحمات «عبدالله مددی» مدیرکل سابق صدا و سیمای استان اردبیل تقدیر و «علی ملااحمدی» به عنوان مدیرکل جدید این مرکز معرفی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها