رئیس پیشین سیا:

ترامپ برای مقابله با ایران اسرائیل را به بمب‌های سنگرشکن مجهز کند

رئیس پیشین سازمان سیا از دولت ترامپ خواست تا در راستای مقابله با ایران ضمن حفظ برخی محدودیت‌های خاص به اسرائیل بمب‌های سنگرشکن بفروشند.
کد خبر: ۲۶۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ - 28October 2017

رئیس پیشین سیا: ترامپ برای مقابله با ایران اسرائیل را به بمب‌های سنگرشکن مجهز کندبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، مایکل هایدن به نقل از  روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست  گفت: من درباره این ایده با دولت صحبت کردم. می‌توانم تصور کنم که ممکن است آمریکا بخواهد ایران را از جدیت خود آگاه کند.

وی افزود: باید به اسرائیل اجازه خرید بمب‌های سنگرشکن به طور تدریجی داده شود و نیز نحوه استفاده از این بمب‌ها را به آنها تعلیم بدهیم ولی بهتر است این بمب‌ها در خاک آمریکا باقی بمانند.

هایدن مدعی شد: در بدترین حالت ممکن و در صورتی که به طور ناگهانی با ساخته شدن سلاح هسته‌ای از سوی ایران رو به رو شویم، اسرائیل با داشتن این بمب‌ها می‌تواند برنامه هسته‌ای زیرزمینی ایران و نیز ساخت سلاح‌ هسته‌ای توسط این کشور را متوقف کند.

به نوشته این روزنامه این در حالی است که یسرائیل کاتس وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی پیش‌تر اعلام کرده بود که این رژیم مایل است تا برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای از اقدام نظامی استفاده کند.

مقامات ایران همواره ضمن رد اتهامات بی‌اساس آمریکا و غرب تاکید کردند که برنامه‌های هسته‌ای ایران کاملا صلح‌آمیز است و آژانس نیز تا کنون هشت بار این موضوع را در گزارش‌های خود تایید کرده است.
 
انتهای پیام/191
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار