برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در رفسنجان

دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ - 29October 2017
یادواره شهدای مدافع حرم در دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از کرمان، دومین یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده‌های شهدا و خانواده سردار شهید «عبدالله اسکندری» از استان فارس در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.


«محمدرضا حسنی‌سعدی
» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این مراسم معنوی اظهار داشت
:شهید اسکندری به عنوان مسئول بنیاد شهید استان فارس چند سال برای خانواده شهدا خدمتگزاری کرد و اجرش را با دادن سر در راه دفاع از حرم اهل‌ بیت‌ (ع) از امام حسین (ع) گرفت.

حسنی‌سعدی بیان داشت: خانواده بزرگوار شهید اسکندری به مسئولان پیغام دادند، ما عبدالله را برای خدا دادیم و این نشان از عظمت این خانواده دارد.

وی افزود: شهدای مدافع حرم مکلف نشده بودند، آنها تشخیص دادند و احساس کردند برای دفاع از جهان شیعه باید حرکت کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ادامه داد: شهدای مدافعان حرم وقتی دیدند ناموس مسلمانان زیر سلطه تکفیری‌ها است و به بردگی برده می‌شوند بر خود واجب دانستند تا این فتنه را دفع کنند.

حسنی‌سعدی گفت: شهدای مدافع حرم به قدری مظلوم بودند که حتی توصیه می‌کردند روی سنگ قبرشان بنویسند در ماموریت ویژه به شهادت رسیدند، عظمت شهدای مدافع حرم به قدری است که ساعت‌ها برای بیان آن زمان نیاز است.

وی عنوان کرد: شهدای بسیار عزیزی الان در کنار ما نیستند، به عنوان مثال شهید بادپا در نماز جمعه حلب شرکت کرد و امام جمعه حلب او را شناخت و از او خواست دعا کند تا مردم آمین بگویند.

همچنین محمدعلی دهقان رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در این مراسم عنوان کرد: جنگ در سوریه و عراق به مراتب از جنگ ایران و عراق سخت‌تر است چون رزمندگان فراتر از مرزها می‌جنگند.

وی افزود: حرکتی که جمهوری اسلامی انجام داده و مسیری که کشورمان با سردار سرافراز قاسم سلیمانی پیش برده است، ایران را در دنیا سربلند کرد و به قول سردار سلیمانی تا چندماه آینده اثری از داعش در منطقه نخواهیم داشت و این مهم به برکت خون شهدایی همچون شهیدان اسکندری، حججی و... به دست خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار