مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی دفاع مقدس این استان با نام «فصلی به رنگ عشق» خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ - 29October 2017
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «عباس عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی دفاع مقدس به نام «فصلی به رنگ عشق» تا ۱۵ آبان ماه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش خاطره‌نویسی، شعر و داستان کوتاه برگزار می‌شود.
 
این مسئول افزود: موضوعات هر بخش عبارتند از خاطره‌نویسی دفاع مقدس و راهیان نور، شعر دفاع مقدس، شعر مقاومت ملل، شعر کودک و نوجوان دفاع مقدس، شعر دانشجویی، شعر دانش آموزی، داستان کوتاه دفاع مقدس و کودک و نوجوان دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری
با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، گفت: شرکت‌کنندگان در جشنواره باید حتما
زمان، مکان و راوی خاطرات را قید کنند.

عباسی بیان داشت: قالب شعری آزاد است و داستان کوتاه نباید از 15 صفحه (4 هزار کلمه) تجاوز کند و همچنین لازم است مشخصات کامل شرکت‌کنندگان در انتهای آثار ارسالی درج شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس شهرکرد، بلوار آیت‌الله طالقانی ـ خیابان سعادت ـ کوچه 3 ـ پلاک یک ـ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و یا آیدی تلگرام jashnvare_adabi@ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار