بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 87/ کبیری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اقتصاد مقاومتی راهکار برون‌رفت از وابستگی اقتصادی به نفت است

نماینده مردم شهرستان خوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهکار خروج از وابستگی اقتصادی به نفت، اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است، گفت: دولت باید اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهد و آن‌ را اجرایی کند.
کد خبر: ۲۶۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ - 29October 2017

کبیری: اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت وابستگی به نفت«سید‌تقی کبیری» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و‌ سومین نمایشگاه مطبوعات که از پنجم تا دوازدهم آبان‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام مبنی بر اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: کشور باید از وابستگی به نفت خارج شود و بتواند در حوزه‌های مختلف تولید و صادرات داشته باشد.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی پس از تاکیدات مقام معظم رهبری و با وجود تحریم‌ها در دستور کار مسئولان نظام قرار گرفت. امروز اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین راهکارهای برون‌رفت از وابستگی اقتصادی است و در برنامه ششم توسعه بر اجرای آن تاکید شده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت باید به نیروی انسانی و منابع داخلی تکیه کند و از وابستگی اقتصادی به نفت خارج شود. 

کبیری با اشاره به مواضع ترامپ مبنی بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران، افزود: ضروری است که دولت، اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهد و آن‌ را اجرایی کند.

وی همچنین به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره و خاطرنشان کرد: این سخنان ترامپ که در حضور بیش از 60 وزیر خارجه کشورهای جهان بیان شد، نشانی از بی‌اعتبار بودن آمریکاست.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار