هاشمی‌نژاد در بازدید از غرفه دفاع پرس

شهدا و بازماندگان ترور سند مظلومیت کشور هستند

دبیر کل کانون هابیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب گفت: باید در بحث شهدای ترور کار جدی شود. شهدا و بازماندگان ترور سند مظلومیت کشور هستند و استکبار تلاش دارد این زمینه ما را محکوم کند.
کد خبر: ۲۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳ - 29August 2014

شهدا و بازماندگان ترور سند مظلومیت کشور هستند

به گزارش خبرنگار " دفاع پرس " از آخرین روز نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، ظهر امروز سید محمد جواد هاشمی نژاد فرزند شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

در این بازدید هاشم نژاد دبیر کل کانون هابیلیان با بیان اینکه موضوع شهدای ترور عجین شده با انقلاب است گفت: ما در بحث جنگ تحمیلی به اهداف خود رسیدیم و امروز صدام به عنوان مهاجم به سزای اعمال خود رسید اما در بحث ترور کشور ایران ازابتدای انقلاب تا کنون و بیش از 30 سال درگیر است.

وی تصریح کرد: به خاطر نگاه استکبار و برخی کم کاری ها کشور ما که خود جزو قربانیان ترور است محکوم می شود.  

 دبیر کانون خانواده های شهدای قربانیان ترور کشور با اشاره ظرفیت های موجود در پرداختن به موضوع شهدای ترور در عرصه بین الملل عنوان کرد: باید در بحث شهدای ترور کار جدی شود. شهدا و بازماندگان ترور سند مظلومیت کشور هستند و استکبار تلاش دارد این زمینه ما را محکوم کند.

هاشمی نژاد افزود: بدون تشکل های مردمی امکان پرداختن در حوزه ترور و تروریسم وجود نداشت و کانون هابیلیان طی 10 سال گذشت در ابعاد بین المللی با جمع آوری اسناد توانست اقدامات خوبی انجام دهد. در کشور با جمع آوری آمار ترور و انجام 350 ملاقات در سطح داخلی و بین المللی به خصوص با شخصیت های کشور عراق کارهایی انجام شد همچنین با گزارشگران سازمان ملل دیدار و گفت و گو شد و بار بزرگی با کمک تشکل ها برداشته شد. امیدواریم با فعالیت های این تشکل ها در ابعاد مختلف حقوقی و حقوق بشر و اجتماعی و به بحث ترور بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار