راه‌اندازی کارگاه شعر بانوان در اردبیل

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اردبیل از راه‌اندازی کارگاه شعر بانوان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ - 29October 2017

راه اندازی کارگاه شعر بانوان در اردبیلبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، «قاسم مزین» مسئول آفرينش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل اظهار داشت: واحد آفرینش‌های ادبی در نظر دارد در راستای همگرایی و کشف و پرورش استعدادها و با در نظر گرفتن احساس نیاز در این بخش و پرکردن خلاهای احتمالی بخش شعر بانوان، برای نخستین بار در تاریخ ادبی استان، کارگاه شعر بانوان را راه‌اندازی کند.

مزین افزود: از اهداف اين كارگاه، توانمندسازی بانوان شاعر بخصوص شاعران جوان، فراهم کردن زمینه انتقال تجربیات بانوان و استفاده از تجربیات اساتید مجرب، فراهم کردن زمینه انتقال آرمان‌ها و ارزش‌ها با زبان شعر به نسل فعلی و آینده و کمک به تعمیق و گسترش شعر و ادبیات انقلاب است.

این مسئول بیان داشت: مهم‏ترین بخش کارگاه، بررسی آثار اعضا است. بخشی که می‌تواند چشم انداز، اهداف، نتایج این طرح ادبی و خروجی موثر را به درستی تعریف کند.

گفتنی است، كارگاه شعر بانوان به سرپرستی شبنم فرضی‌زاده از شاعران جوان استان كه دارای مدرک كارشناسی ارشد ادبيات است، اداره می‌شود. مجموعه رباعی «بدون چتر آمده ام»، «ليلا از جزيره مجنون» و مجموعه غزل «روبروی همين خانه» از جمله آثار این شاعر جوان اردبیلی است.

شایان ذكر است كه كارگاه شعر بانوان ساعت 15 روزهای شنبه هر هفته در محل مرکز آموزش حوزه هنری واقع در میدان سرچشمه تشكيل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار