مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

بخشی از فعالیت‌های پدافند غیرعامل تجلیل از ایثارگری خانواده‌های شاهد است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: تجلیل از ایثارگری‌ها، صبر و مقاومت خانواده‌های شاهد و ایثارگر بخشی از فعالیت‌های جهادی پدافند غیرعامل است.
کد خبر: ۲۶۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ - 29October 2017
بخشی از فعالیت های پدافند غیرعامل تجلیل از ایثارگری خانواده های شاهد استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، محمدصادق دوخی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی امروز در جمع خبرنگاران استان با اشاره به فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: وحدت و انسجام درونی، آموزش و فرهنگ سازی و رعایت الزامات اجرایی مجموعه عواملی است که به شکل‌گیری یک سیستم کامل پدافند غیرعامل می‌انجامد.

وی ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری پدافند غيرعامل در تعريفی جامع به معنای مجموعه اقدامات غيرمسلحانه‌اي است كه موجب افزايش بازدارندگی، كاهش آسيب پذيری، ارتقاء پايداری ملی و تسهيل در امر مديريت بحران در برابر تهديدات نظامی دشمن می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: پدافند غيرعامل مستلزم بكارگيری جنگ افزار نبوده و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهيزات و تأسيسات حياتی و حساس نظامی و غيرنظامی و تلفات انسانی جلوگيری کرده و يا ميزان اين خسارات و تلفات را به حداقل كاهش داد.

دوخائی با اشاره به اینکه شهدا به جریان و فکر خاصی تعلق ندارند گفت: تجلیل از ایثارگری‌ها و صبر و مقاومت خانواده‌های شاهد و ایثارگر بخشی از فعالیت‌های جهادی پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: اقتدار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مدیون ایستادگی و مقاومت شهدای گرانقدر است و آنان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار