بیست و سومین نمایشگاه نمایشگاه- 113/ محمدیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ورزشکاران با شهدای حوزه خود آشنا هستند

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه‌هایی را برای معرفی شهدای ورزشکار در اردوها‌ی ورزشکاران در نظر گرفتیم لذا ورزشکاران با شهدای حوزه خود آشنا هستند.
کد خبر: ۲۶۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ - 29October 2017
آموزش‌های غیرمستقیم به ورزشکاران منجر به تقدیم مدال‌ها به خانواده شهدا شد«فریبا محمدیان» معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص برنامه‌های پیش رو برای خانواده معزز شهدا که عضو وزارت ورزش هستند، اظهار داشت: مراقبت کردن از فضای اجتماعی خانواده‌های شهدا را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان این که در حوزه ورزش پنج هزار شهید تقدیم اسلام کردیم، گفت: در کنگره‌هایی که برای انعکاس میراثی که این شهدا بر جای گذاشتند برگزار می‌کنیم، همه تلاشمان این است که اندیشه‌های ناب شهدا را به جامعه ورزشی بشناسانیم.

محمدیان خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی را برای معرفی شهدای ورزشکار در اردوها‌ی ورزشکاران در نظر گرفتیم. ورزشکاران با مزار شهدای حوزه خود آشنا هستند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اذعان کرد: در تمامی برنامه‌هایمان حضور شهدا را احساس و به این حضور افتخار می‌کنیم. اعتقاد داریم که شهدا در پیش برد بسیاری از برنامه‌های ما شریک هستند.

وی از چاپ و انتشار کتاب‌ شهدای ورزشکار خبر داد و خاطرنشان کرد: کتاب خاطرات شهدای ورزشکار از سوی معاونت فرهنگی وزارت ورزش منتشر شد. این کتاب‌ها در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار