نایب رئیس شورای شهر تهران در بازدید از غرفه دفاع پرس:

آمادگی برگزاری اولین نشست فعالان رسانه‌ای انقلاب را داریم

مرتضی طلایی در جریان بازدید از غرفه دفاع پرس در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: آمادگی برگزاری اولین نشست فعالان رسانه‌ای انقلاب اسلامی را داریم تا مقدمات رسیدن به یک تشکیلات درونی انجام گیرد و از صفر تا صد آن پشتیبانی می‌کنیم.
کد خبر: ۲۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰ - 29August 2014

آمادگی برگزاری اولین نشست فعالان رسانه‌ای انقلاب را داریم

«مرتضی طلایی» نایب رئیس شورای تهران بعد از ظهر امروز با حضور در محل برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی دفاع پرس با اشاره به تشکل فعالان رسانه ای جبهه ی انقلاب اسلامی گفت: حدود هفت سال پیش به دوستانی که در این حوزه فعالیت داشتند پیشنهاد دادیم که ما باید به این مجموعه هویت بدهیم و دارای تشکیلات، ساختار و سازمانی منسجم باشیم و با یک برنامه ی مدون رو به جلو حرکت کنیم.

طلایی افزود:  فعالیت بچه های حزب اللهی و انقلابی نباید به صورت جزیره ای باشد و باید حلقه ی وصلی برای اتصال شبکه ها وجود داشته باشد.

 وی تصریح کرد: اگر قرار است در حوزه دفاع مقدس کاری صورت گیرد باید به گونه ای باشد که ده ها و صدها سرفصل مربوط به این حوزه در فضای مجازی تدوین و هر رسانه بخشی از آن را انجام دهد تا برآیند آن فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت باشد که این کار مستلزم تشکیلات است.

طلایی خاطرنشان کرد: خود بچه حزب اللهی ها و مجموعه ی رسانه های انقلاب اسلامی باید دور هم جمع بشوند تا آن تشکیلات عینیت یابد. ما نیز آمادگی برگزاری اولین نشست مجموعه سایت ها، وب سایت ها و پایگاه های خبری و تمامی فعالان این حوزه را داریم تا مقدمات رسیدن به یک تشکیلات درونی انجام گیرد و یک اساسنامه نوشته و هیات امنایی شکل گیرد تا در طول سال این تشکل ها با هم تعامل داشته باشند.

نایب رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: اگر کاری در این حوزه در تهران آغاز شد، الگویی برای شهرستان ها و مراکز استان ها خواهد بود.

وی ادامه داد: باید شبکه ملی فعالان جبهه انقلاب اسلامی شکل گیرد و تشکل ها در هر سطحی با هم ارتباط داشته باشند. این حرکت در سطح ملی موجب به وجود آمدن موج فرهنگی خواهد بود.

طلایی گفت: اگر بپذیریم که ما یک جبهه ی فرهنگی هستیم و در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن قرار داریم باید همچون دفاع مقدس که یک شبکه مرکزی داشت و نیروها از محلات، روستاها و شهرها خود را به جبهه ها می رساندند و سازماندهی می شدند، عمل کنیم.

وی اظهار داشت: ما باید مدلی از آن حرکت را امروز در جبهه فرهنگی انقلاب داشته باشیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: باید دشمن، مواضع و تجهیزاتش را به خوبی  بشناسیم و به آن چیزی که برای مقابله نیاز داریم دست یابیم. امروز در جنگ نرم نیازمند تولید هستیم و این ها شدنی است.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه اخرین کتاب دفاع مقدسی که مطالعه کرده اید چه کتابی بوده است، گفت: کتاب «من زنده ام» خاطرات خانم دکتر آباد اخرین کتابی است که خوانده ام. این کتاب بسیار خواندنی است. کتابی است که هرکس بخواند، سیر نمی شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار