معرفی کتاب؛

«در جستجوی راه»

کد خبر: ۲۶۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ - 30October 2017

«در جستجوی راه»به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «در جستجوی راه» عنوان کتابی از «سید محسن شفیعی» است که شامل هشت گفتار پیرامون انقلاب اسلامی است. در این کتاب به مباحثی از قبیل ولایت فقیه، انتخابات، وحدت و ... پرداخته شده است.

«در جستجوی راه» در هشت فصل شامل، «جایگاه ولایت در رهبری انقلاب اسلامی»، «ولایت؛ اعتقاد مبتنی بر عقلانیت و اعتماد مبتنی بر باور»، «انقلاب اسلامی و مقوله انتخابات»، «مذاکرات هسته‌ای و استکبارستیزی»، «انقلاب اسلامی و عرصه‌ی ادبیات»، «تحلیلی پیرامون مردم سالاری دینی»، «جهاد علمی و آینده‌ پیش رو» و «وحدت امت اسلامی؛ ضرورتی انکارناپذیر» است.

نویسنده در مقدمه کتاب خود آورده است:

« این کتاب مجموعه‌ای مرکب از هشت گفتار است که در سال‌های 1391 تا 1393 برای نسل جوان، به ویژه دانشجویان و طلاب، پیرامون مباحث و مسائل روز با محوریت بیانات، رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری ایراد گردیده و پس از بازنگری و ویرایش و ذکر مصادر و منابع، در این کتاب ارائه شده است.»

قسمتی از متن کتاب؛

«امام انقلاب اسلامی را شروع و آغازی می‌داند برای یک حادثه بزرگ و لذا امام، خودش انقلاب را جدی گرفت. امام در پیام مربوط به عزل قائم مقام رهبری و نامه‌ی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزیران، یک جمله دارد: سفارش این موضوع لازم نیست که دفاع از اسلام و نظام، شوخی بردار نیست و در صورت تخطی، هر کس در هر موقعیت بلافاصله به مردم معرفی خواهد شد.

و فرمود: با دلی پر خون حاصل عمرم را برای مصلحت نظام و اسلام کنار گذاشتم»

«در جستجوی راه» به قلم «سید محسن شفیعی» در 138 صفحه تالیف و توسط نشر «معارف» در 2 هزار و 500 نسخه منتشر شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار