بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 154/ آقاجانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بازگویی زندگی شهدا نیازی به بزرگنمایی ندارد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: دنیای شهدا آن‌قدر بزرگ هست که نیازی به شاخ و برگ دادن به آن در داستان‌‎ها و فیلم‌های زندگی‌شان نیست.
کد خبر: ۲۶۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ - 29October 2017
بازگویی زندگی شهدا نیازی به بزرگنمایی ندارد
«صفیه آقاجانی» بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به کتاب صوتی منتشر شده از سوی رادیو نمایش اظهار داشت: رادیو نمایش قراردادهایی با سازمان‌های مختلف در جهت صوتی کردن کتب در حوزه‌های مختلف منعقد کرد، از این رو مفتخرم که در صوتی کردن کتاب‌های حوزه دفاع مقدس نقشی داشته‌ام.
 
وی افزود: فعالیت‌هایی از این دست در سال‌های گذشته صورت گرفت و برنامه‌هایی در مناسبت‌های مختلف از سوی رادیو پخش شد که من نیز در اجرای این فعالیت‌ها نقش کوچکی داشتم. در حال حاضر نمایش «خاتون» در حوزه هنری در مرحله اجراست. این تئاتر با موضوع شهادت حضرت رقیه (س) تهیه شده است و تقدیم به مدافعان حرم می‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به نقش رسانه‌های مختلف در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: در خصوص آثار منتشر شده از نظر زبان و داستان نقدهایی دارم. این آثار رئالیسمی بوده و در آن بزرگ نمایی رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: آثار منتشر شده در این حوزه بیش از اینکه ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشند، نقش بازدارندگی دارند. آثار حوزه دفاع مقدس باید با یک زبان کاملا رئالیستی بیان شود.

آقاجانی در پایان اذعان کرد: دنیای شهدا آن‌قدر بزرگ هست که نیازی به شاخ و برگ دادن به آن در داستان‌‎ها و فیلم‌های زندگی‌شان نیست.

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار