سردار جلالی در همایش ملی پدافند غیرعامل عنوان کرد؛

آمریکا برای مقابله با ایران راهبرد دفاع از داعش را دنبال می‌کند

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت:‌ آمریکا برای مقابله با گسترش نفوذ ایران در منطقه راهبرد دفاع از داعش را دنبال می‌کند و در مقابل اعلام می‌کند، اقدامات ایران موجب نا امنی منطقه است.
کد خبر: ۲۶۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ - 30October 2017
برنامه سازمان پدافند غیرعامل برای مصون‌سازی دستگاه‌های اجرایی در مقابل تهدیدات
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار غلام‌رضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور صبح امروز در همایش ملی پدافند غیرعامل که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: مدت 14 سال از عمر سازمان پدافند غیر عامل می‌گذرد که با توجه به نقش پدافند غیر عامل نسبت به مصون‌سازی دستگاه‌های اجرایی در خصوص تهدیدات و درک مشترک نسبت به تهدیدات، برنامه‌هایی را برای مصون‌سازی در مقابل تهدیدات به همراه آموزش و توانمند‌سازی و رزمایش‌هایی را در این خصوص برای اجرا در دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهد که البته اجرای این برنامه‌ها بر عهده دستگاه‌های اجرایی است.
 
سردار جلالی در ادامه افزود:‌ اقدامات ناشی از عدم پایبندی آمریکا به برجام و بهانه‌تراشی برای بازدید از مراکز نظامی و توان موشکی ایران، نشان دهنده راهبرد جدید آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: آمریکا برای مقابله با  گسترش نفوذ ایران در منطقه راهبرد دفاع از داعش را دنبال می‌کند و در مقابل اعلام می‌کند، اقدامات ایران موجب نا امنی منطقه است.

سردار جلالی گفت: دشمنان انقلاب سه راهبرد جنگ اقتصادی، تهدیدات مردم محور و حمله سایبری را برای برای مقابله با ایران انتخاب و آن را رسما اعلام کرده‌اند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در خصوص راهبرد تهدیدات مردم محور علیه نظام اسلامی تصریح کرد: آمریکا در تهدیدات جدید خود تلاش می‌کند یک دو قطبی مردم علیه امنیت ایجاد کند.

وی با اشاره به اعلام تحریم کاتسا توسط مجلس سنا اظهار کرد: در تحریم کاتسا سپاه و تمامی شرکت‌های که با آن ارتباط دارند را تحریم می‌کنند؛ مثلا معنای آن این است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) که خدمات بسیاری را به دولت و ملت ایران می‌رساند و بانک‌هایی که با سپاه در ارتباط هستند در لیست تحریم قرار می‌گیرند که بسیار خطر ناک است.

سردار جلالی تاکید کرد: جمهوری اسلامی باید به تحریم‌ها و تهدیدات جدید پاسخ قاطع دهد تا جلوی اجرایی شدن تحریم کاتسا توسط ترامپ گرفته شود.

وی ادامه داد: در حوزه تهدیدات اقتصادی که بستر اصلی استراتژی آمریکا برای مقابله با ایران را شکل می‌دهد باید اقتصاد مقاومتی را در دستور کار کشور قرار دهیم تا دشمن نتواند با تحریم یک کالا بحران اجتماعی برای کشور ایجاد کند.

سردار جلالی در خصوص تهدیدات سایبری گفت: تهدیدات سایبری با توجه به تغییرات و هوشمند سازی زیرساخت‌های کشور و تهدیدات آشکار آنها در صورت در نظر نگرفتن ملاحظات امنیتی می‌تواند تهدیدات بسیار جدی را ایجاد کند.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار