بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 163/ دبیر اجتماعی روزنامه جوان:

رسانه‌‌ها در حوادث بزرگ نتوانستند امنیت روانی در جامعه را حفظ کنند

«حسین فصیحی» گفت: متاسفانه در حادثه تروریستی مرقد مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی رسانه‌ها نتوانستند امنیت روانی در جامعه را حفظ کنند.
کد خبر: ۲۶۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ - 30October 2017
رسانه‌ در حوادث بزرک نتوانستند امنیت روانی در جامعه را حفظ کنند«حسین فصیحی» دبیر اجتماعی روزنامه جوان با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست‌ و‌ سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع در هر کشور امنیت است، اظهار داشت: یکی از وظایف رسانه‌ها برقراری امنیت روانی در جامعه است.

وی با بیان اینکه با ورود رسانه‌های اجتماعی در زندگی مردم یک اتفاق جدید رقم خورد، ادامه داد: عدم نظارت بر آن سبب شده است که در جامعه یک سردرگمی بین مردم و کاربران به وجود آید و به دلیل اینکه مردم درک واقعی از رسانه ندارند شروع به انتشار اخبار مبهم می‌کنند.

دبیر اجتماعی روزنامه جوان در پاسخ به این سوال که آیا رسانه‌ها توانستند در حادثه تروریستی مرقد امام داحل و مجلس امنیت روانی را در جامعه برقرار کنند، تصریح کرد: متاسفانه در حادثه تروریستی مرقد مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی رسانه‌ها نتوانستند امنیت روانی در جامعه را حفظ کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها