آیت‌الله شب‌زنده‌دار به نقل از رهبر معظم انقلاب:

۱۲ جزء قرآن را حفظ و مشغول حفظ دیگر اجزاء هستم

عضو شورای نگهبان گفت: رهبر انقلاب در یکی از دیدار‌های اخیر ضمن توصیه ما به حفظ قرآن فرمودند من ۱۲ جزء قرآن را حفظ و مشغول حفظ بقیه‌ی آن هستم.
کد خبر: ۲۶۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ - 30October 2017
۱۲ جزء قرآن را حفظ و مشغول حفظ دیگر اجزاء هستمبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دانش‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن امام سجاد(ع) از مدارس مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با آیت‌الله محمد‌مهدی شب‌زنده‌دار عضو شورای نگهبان دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله شب زنده‌دار، ضمن اشاره به برکات و اثر‌گذاری حفظ قرآن کریم گفت: حفظ آیات الهی در جلای روح و عمل به کلام وحی بسیار مؤثر است و تلاش کنید در این راه کوشا باشید.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ قرآن کریم، گفت: رهبر انقلاب در یکی از جلسات اخیر شورای نگهبان ضمن توصیه ما به حفظ آیات الهی فرمودند: من 12 جزء از قرآن کریم را حفظ کرده‌ام و در حال ادامه دادن حفظ قرآن هستم.

وی ادامه‌ داد: این نشانه اهمیت حفظ قرآن برای رهبر معظم انقلاب است که با وجود دغدغه‌های فراوان اما برای حفظ قران هم وقت می‌گذارند.

مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن امام سجاد(ع) قم سال گذشته توسط مؤسسه بیت‌‌الاحزان و با همت یکی از حافظان قرآن مؤسسه راه‌اندازی شد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار