حجت الاسلام پناهیان:

باید به خانواده شهدا بابت نگاه عاقلانه فرزندانشان به شهادت تبریک گفت/ یادواره‌ها تبریک گفتن به خانواده شهداست

خطیب مجالس مذهبی در یادواره 2 شهید مدافع حرم دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، گفت: به خانواده شهدا بابت نگاه واقع‌بینانه شهدا تبریک می‌گویم چرا که گوهری در وجود شهدا بوده است که اینگونه اثرگذار شده‌اند.
کد خبر: ۲۶۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ - 30October 2017
به خانواده شهدا بابت نگاه عاقلانه فرزندانشان به شهادت تبریک می‌گویم
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین یادواره شهیدان مدافع حرم دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با نام «با آسمانی‌ها» پاسداشت شهیدان «حسن قاسمی» و «ابوالفضل نیکزاد» صبح امروز (دوشنبه هشتم‌آبان ماه) در سالن صدرای این دانشگاه برگزار شد.
 
ابراهیم متولیان قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در این مراسم با اشاره به برگزاری سه‌ یادواره در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله طی هفته گذشته، اظهار داشت: وجود دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله مایه خیر و برکت و محفل انسی برای پرسنل است.
 
وی با اشاره به حضور کادر درمانی این دانشگاه در کمک به جبهه مقاومت افزود: قریب به 5 هزار نفر مجروح بدون هیچ کمک مادی‌ در بیمارستان بقیه الله درمان شده‌اند و تقاضای زیادی برای رفتن به سوریه از طرف پرسنل داریم.
 
متولی در خطاب به دانشجویان بیان کرد: دانشجویان شهدا را به عنوان الگو قرار دهید. با شهدا مأنوس باشید و از روح بلندشان در تمام مراحل زندگی کمک بخواهید.
 
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله همچنین از بهره‌برداری دو خوابگاه به نام دو شهیدان مدافع حرم قاسمی و نیکزاد خبر داد.
 
در اواسط برنامه با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و سرهنگ نصیرپور فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه  از تمثال دو شهید مدافع حرم این دانشگاه رونمایی و از خانواده شهدا تقدیر شد.
 
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در این مراسم با بیان اینکه دین قابل تبیین است، اظهار داشت: ما هم اکنون معارف اخلاقی را با روانشناسی تبیین می‌کنیم. می‌توانیم بگوییم کسی که دین ندارد از لحاظ سواد علوم طبیعی دچار مشکل است. اگر هدفی بزرگ برای کل عمر نداشته باشید برای رسیدن به هدف کوچک دچار مشکل می‌شویم. هدف بزرگ ما رسیدن به قرب الهی است.
 
وی افزود: هنوز برخی فکر می‌کنند حجاب مقوله‌ای ارزشی است. اگر به زندگی واقع‌بینانه نگاه شود، شهادت ارزش پیدا می‌کند.
 
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: یادواره‌ها تبریک گفتن به خانواده شهداست که به گونه‌ای فرزندانشان تربیت شد که ترس جلوی واقع‌بینی آن‌ها را نگرفت. این شهدا عاقل بودند و سود کردند. خداوند خود در این معامله خریدار آن‌ها شد. خانواده‌های شهدا فرزندانشان را واقع‌بین بار آوردند. به خانواده شهدا بابت نگاه‌واقع بینانه شهدا تبریک می‌گویم؛ چرا که گوهری در وجود شهدا بوده است که اینگونه اثرگذار شده‌اند.
 
در پایان سعید حدادیان مداح اهل بیت (ع) به ذکر مصیبت اهل بیت و مرثیه خوانی پرداخت.
 
انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار