مسئول بسیج دانشجویی قزوین:

روز 13 آبان نقش خاصی در پیروزی انقلاب داشت

مسئول بسیج دانشجویی قزوین گفت: روز سیزده آبان ماه 1357 نقش خاصی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.
کد خبر: ۲۶۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ - 30October 2017
با بدعهدی آمریکا در برجام ملت ایران در 13 آبان یک صدا «مرگ بر آمریکا» را فریاد می‌کشند«مهدی برزگر» مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قزوین با اشاره به بزرگداشت روز 13 آبان ماه روز بزرگ استکبار ستیزی اظهار داشت: در این روز بزرگ سه رخ داد مهم روی داده است. سالگرد تبعيد امام به تركيه توسط رژيم پهلوی، كشتار دانش آموزان و تسخيرلانه جاسوسی آمريكا در سال 1357 است که هر کدام سه نقش خاصی را در پیروزی انقلاب داشته است.

وی افزود: در 13 آبان ماه ده‌ها نفر از دانش آموزان مورد تيراندازی رژیم شاهنشاهی قرار گرفتند و دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا که خانه فتنه ضد انقلاب بود به تسخير درآوردند که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) انقلاب دوم بود.

برزگر خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری پیش‌تر نسبت به بد عهدی آمریکا در برجام هشدار داده بودند و مقاومت و ایستادگی را تنها راه مبارزه با دشمن خوانده بودند، امروز با آشکار شدن آن، ملت ایران در 13 آبان یک صدا «مرگ بر آمریکا» را فریاد می‌کشند.

این مسئول با تشریح برنامه‌های شاخص این ایام، گفت: به دلیل مصادف شدن 13 آبان با ایام اربعین حسینی تعداد 500 نفر از دانشجويان به پياده روی اربعين اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: به مناسبت روز استکبار ستیزی برنامه‌هایی در دانشگاه‌های سطح استان قزوین خواهیم داشت، برگزاری کرسی‌های آزاد انديشي، برپایی نمایشگاه‌ها، سخنرانی دانشجويان در میعادگاه‌های نماز جمعه، صدور بيانيه و تجمع بزرگ دانشجويان از ساعت 11 روز 13 آبان در خيابان شهدا از جمله برنامه‌های روز استکبار ستیزی خواهد بود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها