امیر ولی‌وند:

اردوی بررسی منطقه عملیات در ارتقاء توان و آمادگی رزمی بسیار موثر است

فرمانده دافوس آجا گفت: اردوی بررسی منطقه عملیات برای درک عمیق آموزه‌های نظری دانشجویان و ارتقاء توان و آمادگی رزمی آنها بسیار موثر است.
کد خبر: ۲۶۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ - 30October 2017

اردوی بررسی منطقه عملیات در ارتقاء توان و آمادگی رزمی بسیار موثر استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ  حسین ولی‌وند فرمانده دافوس آجا اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیار خوب که همه ساله در منطقه عمومی رودبار و منجیل انجام می‌شود، بررسی منطقه عملیات است که دانشجویان در این دوره با تمام عوارض مصنوعی و طبیعی و تمام مواردی که در یک منطقه عملیات ممکن است با آن برخورد داشته باشند اینجا به صورت عملی مرور و طراحی می‌کنند و خودشان را برای عملیات در واقع آماده می‌کنند.

فرمانده دافوس آجا در ادامه گفت: ویژگی‌های محیطی منطقه رودبار و منجیل و تنوع آب و هوایی که در این منطقه وجود دارد؛ یعنی کوه، دشت، جنگل و آب باعث شده است که دانشجویان تمام نیروها با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته خود و همچنین آموزه‌های نظری که در مقطع کارشناسی ارشد فراگرفته‌اند خودشان را برای هرگونه جنگ احتمالی در آینده آماده نگه دارند.

وی تصریح کرد: ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم؛ اما صددرصد آمادگی داریم که اگر دشمنان اسلام بخواهند جنگی علیه ما تحمیل کنند به شدت با آنها برخورد کنیم و این آموزش عملی بررسی منطقه عملیات یکی از ابزارهای بسیار خوب برای افزایش آمادگی و ارتقاء توان رزم در صحنه و میدان واقعی نبرد و نیل به اهداف مد نظر است.

امیر ولی‌وند در پایان گفت: دانشجویان باید در جهت افزایش توان رزم، منطقه عملیاتی خود را مطالعه کرده و با تمرین آموخته‌های نظری خود و بهره‌گیری از تجارب کسب شده برتری خود را بر دشمنان اثبات کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار