مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

تداوم راه شهدا بر همه آحاد مردم ایران واجب است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: به آحاد مردم ایران واجب است راه شهدا را ادامه دهند و اولین وصیت شهدا حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
کد خبر: ۲۶۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ - 31October 2017
تداوم راه شهدا بر همه آحاد مردم عزیز ایران اسلامی واجب استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در همایش فرماندهان پیشگامان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه هر عصری امام خود را دارد، اظهار داشت: در این زمان به جای امام، ولی فقیه رهبر و پیشوای جامعه ما است، انقلاب اسلامی نیز با رهبری امام خمینی(ره) تشکیل یافت و اکنون پرچم این نظام در دست مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی ضمن تاکید بر اینکه دانش آموزان سرمایه‌های کشور هستند، ادامه داد: آینده مملکت در دست شما دانش آموزان است، بر شماست که از همین ایام به انتخاب پیشوا اهتمام ورزید، زیرا رهبر در زندگی و عاقبت بخیری انسان نقش تعیین کننده‌ای دارد که ما باید همواره در کنار رهبری حضور داشته باشیم چون اگر شاخص انقلاب فرمان رهبری باشد، گمراه نشده و در تاریکی با شاخص به راه درست رهنمون خواهیم شد.

وی با اشاره به آیهه «ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل‌الله اموتا...» تاکید کرد :مومنین و شهدا نوشته‌اند که بعد از شهادت شاد هستند، اما شادی این شهدا چگونه محقق می‌شود؟ اگر شهدا ببینند که راه آنها ادامه می‌یابد خوشحال می‌شوند، با مشاهده‌ وصیت‌نامه‌ شهدا می‌توانیم ببینیم که منطقی‌ترین انسان‌های دوران شهدا بودند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تصریح کرد: به آحاد مردم ایران واجب است راه شهدا را ادامه دهند و اولین وصیت شهدا حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است دومین پیام شهدا حفظ مقام و شان رهبری است، همچنین سر زدن به خانواده‌ی معظم شهدا و احترام به والدین از دیگر تاکیدات شهدا بوده است.

وی عنوان کرد: یکی از شاخصه‌های مهم پیروزی جنگ وجود رهبری مقتدر بود، رهبری که فرماندهی معنوی رزمندگان را بر عهده داشت و رزمندگان نیز با تمام وجود گوش به فرمان ایشان بودند همه ما باید تلاش کنیم که پیام شهدا را بفهمیم و راهشان را ادامه دهیم، بالاترین مقامی که به یک انسان می‌رسد جز با شهادت میسر نیست، زیرا شهدا دنیای برزخ ندارند بلکه مستقیما عند ربهم یرزقون می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه بزک کردن آمریکا کاری حرام است، گفت: اعتماد کردن به آمریکا اشتباهی کاملا استراتژیک است زیرا شیطانی بزرگ است و اروپا همچون فرزندان این شیطان تنها به منافع خود می‌اندیشد. نظام جمهوری اسلامی ۳۹ سال به آمریکا «نه» گفته و در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کرده، این مسئله عامل اصلی نگرانی آمریکا و غرب است.

وی ادامه داد: آمریکا از سلاح هسته‌ای ما نمی‌ترسد بلکه از ایمانی که در قلوب ملت وجود دارد در هراس است، برای همین در فضای مجازی دین و ایمان جوانان را مورد آماج قرار می‌دهند. ما امیدوار هستیم، مخصوصا به شما نوجوانان چرا که هر کدام از شما یک شهید حججی هستید که برای ایجاد تحول به فرصت‌ نیاز دارید، زمانی خواهد رسید که شما نیز همچون شهید حججی آیت خداوند خواهید بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی متذکر شد: داشته‌ اساسی ما اسلام است که اگر بتوانیم قدرش را بدانیم پیروز تمام میادین هستیم. ما باید خود را باید برای ظهور آماده کنیم، عادی زندگی نکنیم بلکه همواره خود را آماده به ظهور حضرت حجت بدانیم و در هر زمینه‌ای تخصص لازم را اکتساب کنیم.

سردار جعفری تصریح کرد :تنها پنج درصد خاک عراق و 10 درصد خاک سوریه در دست داعش باقی مانده است که طبق وعده‌ی به حق سرلشکر سلیمانی در کمتر از سه ماه آینده شاهد نابودی داعش خواهیم بود.

وی متذکر شد: از فضای مجازی نترسید، حضور آگاهانه داشته باشید و با تولید محتوای موثر در برابر دسیسه‌های غرب بایستید و زمینه روشنگری را فراهم آورید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار