بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات-234/ متقیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس عنوان کرد؛

کسب رتبه نخست استان قم در حوزه پدافند زیستی

مدیر کل پدافند غیر عامل استان قم گفت: استان قم در حوزه پدافند زیستی در سطح کشور توانسته جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد که به همین علت از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از استاندار قم تقدیر شد.
کد خبر: ۲۶۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ - 30October 2017
کسب رتبه نخست استان قم در حوزه پدافند زیستی

مهدی متقیان مدیر کل پدافند غیر عامل استان قم با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره عملکرد این استان در حوزه پدافند غیر عامل اظهار داشت: استان قم به جهت آن که بیوت مراجع عظام تقلید در این استان قرار دارد از اهمیت خاصی برخوردار است؛ بر این اساس سعی شده تا از نظرات کلیدی و راهگشای مراجع عظام نهایت استفاده را در حوزه پدافند غیر عامل ببریم که دیدار رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با مراجع عظام تقلید، بر همین اساس بود.

وی ادامه داد: اداره کل پدافند غیر عامل استان قم به منظور آشنایی رسانه‌ها و عموم مردم از نظرات و دیدگاه‌های مراجع عظام تقلید در نظر دارد کتابی را در همین رابطه منتشر کند.

متقیان سپس با بیان اینکه استان قم مرکز عرضه و توزیع دام زنده است، افزود: استان قم در حوزه پدافند زیستی در سطح کشور توانسته جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد که به همین علت امروز هشتم آبان که مصادف با سالروز تاسیس سازمان پدافند غیر عامل بود، لوح تقدیری از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به استاندار قم اعطا شد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار