بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 219/ ابطحی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

زندگی ماقبل از جنگ شهیدان را باید به تصویر بکشیم

مدیرکل دبیرخانه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در سال‌های گذشته موضوع دفاع مقدس کم رنگ شده است لذا برای اینکه بخواهیم رهرو راه شهدا باشیم، باید زندگی شهدا ما قبل از جنگ را به تصویر بکشیم.
کد خبر: ۲۶۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ - 30October 2017
زندگی ماقبل از جنگ شهیدان را باید به تصویر بکشیم
حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد ابطحی» مدیرکل دبیرخانه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در مصلی امام خمینی تهران در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اظهار داشت: در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در بحث دفاع مقدس موضوعات بسیاری مطرح شده که یکسان بوده است، بدین دلیل شاید احساس می‌شود که در سال‌های گذشته موضوع دفاع مقدس کم رنگ شده است.

ابطحی گفت: لذا برای اینکه بخواهیم تحولی در ارائه ایجاد بکنیم و رهرو راه شهدا باشیم، باید زندگی شهدا ما قبل از جنگ را به تصویر بکشیم.

وی ادامه داد: وقتی زندگی نامه شهدا را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که از کودکی جلوه‌های بسیار زیبایی از ایثار به نمایش گذاشته‌اند. این بخش از زندگی شهدا بسیار مغفول واقع شده است، ضمن اینکه بسیاری از مردم هنوز از فرماندهان شهیدمان همچون همت، باکری و صیادشیرازی جز نامشان که نام اتوبان هاست، چیزی نشنیده‌اند.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار