بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 228/ علی فریدونی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

لزوم انتقال تجربه‌های عکاسی دفاع مقدس به عکاسان جوان/ دستگاه‌های فرهنگی به رسالتشان عمل کنند

عکاس پیشکسوت دوران دفاع مقدس با تاکید بر لزوم انتقال تجربیات عکاسی در دوران دفاع مقدس به عکاسان جوان گفت: دستگاه‌های فرهنگی درباره رسالت فرهنگی خودشان باید عمل کنند.
کد خبر: ۲۶۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ - 30October 2017
لزوم انتقال تجربه های عکاسی دفاع مقدس به عکاسان جوان/ دستگاه های فرهنگی به رسالتشان عمل کنند«علی فریدونی» عکاس دوران دفاع مقدس با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با بیان اینکه جای خالی موضوعات دفاع مقدس در خبرگزاری ها احساس می شود، اظهار داشت: کار برای دفاع مقدس باید دلی و با عشق باشد.

وی گفت: من با تمام وجود داشته هایم را از دفاع مقدس در اختیار عکاسان جوان قرار می دهم و معتقدم آن ها خلاهای ما را پوشش خواهند داد. من روزی که به جبهه رفتم فقط ۲۱ سال سن داشته، متاهل و دارای ۲ فرزند بودم؛ با این وجود جبهه را با عشق انتخاب کردم.

این عکاس دوران دفاع مقدس بیان کرد: جبهه برای من دانشگاه بود. ما بعد از هر عملیات با مشاهده رفتارهای نیک رزمندگان، ادب، معرفت، عشق، صفا و صمیمیت را یاد می گرفتم. من شخصا تربیت شده رفتار رزمندگان دفاع مقدس هستم.

فریدونی تصریح کرد: گنجینه ای از تصاویر دفاع مقدس در یکی از خبرگزاری‌ها گردآوری شده است که متاسفانه بدون هیچ خروجی بایگانی می شود. مجموعه های فرهنگی باید رسالت خودشان را انجام دهند و دچار روزمرگی نشوند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها