سرپرست روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد؛

تأخیر در پروازهای امروز به نجف و بغداد/‌ منتظر رفع گرد و غبار در عراق هستیم

سرپرست روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه به علت کاهش دید افقی در عراق تاکنون چندین پرواز به نجف و بغداد با تأخیر مواجه شده است، گفت: تا پایان امروز چند پرواز دیگر به عراق داریم که احتمالاً با تأخیر انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ - 30October 2017

تأخیر در پروازهای امروز به نجف و بغداد/‌ منتظر رفع گرد و غبار در عراق هستیم
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، علی کاشانی‌حیدری با اشاره به کاهش دید افقی و بروز گرد و غبار در کشور عراق، به خبر سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر لغو پروازهای ایران به عراق و عتبات فعلاً در روز جاری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کاهش دید افقی موجب بروز تأخیر در پرواز ایرلاین‌ها به مقاصد نجف و بغداد شده است، افزود: از صبح امروز که پروازهای عتبات انجام نشده است، تلاش کردیم از مسافران پذیرایی داشته باشیم.

سرپرست روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: در فرودگاه امام خمینی (ره) فضای سالن‌های ترانزیت و انتظار را برای استراحت مسافران آماده و موکت کرده‌ایم، پتو به‌اندازه کافی در اختیار مسافران قرار گرفته و وسایل پذیرایی در حد توان فراهم شده است.

کاشانی‌حیدری بیان کرد: امور رفاهی برای زائران اربعین حسینی در حد توان انجام شده است و شرکت‌های هواپیمایی هم منتظر برطرف شدن گرد و غبار برای انجام پروازها هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های هواپیمایی هم مقدمات پذیرایی از مسافران خود را فراهم کرده‌اند، گفت:‌ بروز تأخیر در پرواز زائران موجب ناراحتی خاطر آن‌ها شده است که تلاش می‌کنیم از آن‌ها دلجویی شود ولی به‌هرحال بروز تأخیر به دلیل شرایط نامناسب جوی است و در حیطه اختیار ایرلاین‌ها نیست.

سرپرست روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه بیشترین پروازهای امروز مربوط به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است، افزود:‌ منتظر بروز شرایط مناسب جوی در عراق هستیم.

امروز به دلیل بروز گرد و غبار و کاهش دید افقی در عراق، تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به عراق لغو شد؛ با توجه شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های نجف و بغداد، زائران قبل از عزیمت به سمت فرودگاه، با شرکت‌های هواپیمایی و همچنین شماره تلفن 096330 تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها