سردار فضلی:

اصل درس شهید فهمیده به کتب درسی بازگشت

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پس از پیگیری‌های انجام‌شده، آموزش‌ و پرورش اصل درس مربوط به شهید فهمیده را به کتب درسی برگرداند.
کد خبر: ۲۶۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ - 30October 2017
اصل درس شهید فهمیده به کتب درسی بازگشتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار علی فضلی ظهر امروز به مناسبت سالروز شهادت شهید 13 ساله محمدحسین فهمیده به دیدار با خانواده این شهید گران‌قدر رفت و در حاشیه این دیدار اظهار کرد: اتفاقات که پیرو شهادت حسین فهمیده افتاد و پیام و نگاه ویژه امام خمینی (ره) می‌تواند به یک الگو مناسب برای زندگی نسل جوان تبدیل شود.

وی افزود: شهید فهمیده یک الگوی کم‌نظیر برای قشر جوان و نوجوان جامعه است که با اطاعت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران به مرز ماندگاری دست پیدا کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: درسی که مربوط به شهید فهمیده بود به دلایلی از کتب درسی حذف‌شده بود که با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده و میزان اثربخشی مطالب این درس در زندگی و تحول نسل جوان این درس به کتاب‌ها برگشت.

وی با تأکید بر اینکه این درس در نظام آموزشی کشور تحول ایجاد خواهد کرد، گفت: به‌منظور آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس، روحیه جهادی و ائمه اطهار، دانش‌آموزان با همکاری سپاه پاسداران، بسیج و آموزش‌وپرورش در سال جاری عازم راهیان نور شده‌اند و این روند ادامه‌دار خواهد بود.

سردار فضلی در پایان ضمن قدردانی از خانواده شهید 13 ساله تصریح کرد: با توجه به سالروز شهادت این شهید که به نام روز نوجوان و هفته بسیج نام‌گذاری شده است برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرارگرفته است که در هفته پیش رو اجرایی خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار