داوود غفاری‌آذر:

تله‌فیلم شهید امینی در حال ساخت است

تهیه‌کننده تله‌فیلم شهید امینی گفت: تله‌فیلم سردار شهید مهدی امینی در حال صداگذاری و جلوه‌های ویژه است و تا پایان آبان‌ماه امسال به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۲۶۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ - 31October 2017
تله‌فیلم شهید امینی در حال ساخت استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، داوود غفاری آذر با اشاره به تولید تله‌فیلم سردار شهید مهدی امینی اظهار داشت: اگر تصمیم بر این باشد که این تله‌فیلم در جشنواره فجر شرکت کند در این صورت نمی‌توان زودتر از شروع جشنواره فجر آن را نمایش داد.

وی افزود: درصورتی‌که این فیلم در هفته اول آذرماه که مصادف است با هفته گرامیداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی، اکران داده شود، دیگر نمی‌تواند در جشنواره فیلم فجر شرکت کند و در این راستا هنوز یک تصمیم جامع گرفته نشده است.

غفاری آذر گفت: تله‌فیلم سردار شهید مهدی امینی در حال صداگذاری و جلوه‌های ویژه است و تا پایان آبان ماه امسال تمامی کارهای مربوطه به اتمام می‌رسد.

تهیه‌کننده تله‌فیلم سردار شهید مهدی امینی در ارتباط با هزینه مصرف‌شده برای تولید این تله‌فیلم خاطرنشان کرد: این تله‌فیلم با هزینه‌ای حدود 200 میلیون تومان تولیدشده است.

وی در ارتباط با ساخت مستند قرارگاه خوبان اظهار تصریح کرد: این مستند مختص قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) است و از روزی که این قرارگاه تأسیس شد را تا به امروز به تصویر می‌کشد که این مستند نیز در حال پیش‌تولید و تحقیق است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار