هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت-4/ امیر روزخوش خبر داد؛

بازسازی صحنه واقعی نبرد در رزمایش نهاجا/ تمرین پدافند غیرعامل و عملیات فریب الکترونیکی

سخنگوی رزمایش از بازسازی صحنه واقعی نبرد و انجام تمرین پدافند غیرعامل و عملیات فریب الکترونیکی در رزمایش نهاجا خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ - 31October 2017
بازسازی صحنه واقعی نبرد در رزمایش نهاجا/ تمرین پدافند غیرعامل و عملیات فریب الکترونیکی
به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، امیر سرتیپ مسعود روزخوش سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی مدافعان حریم ولایت اظهار داشت در این مرحله از رزمایش ابتدا هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین نهاجا و هواپیماهای جمع آوری اطلاعات سیگنالی و شنود الکترونیکی در ساعات مختلف شبانه روز به پرواز در آمده و اهداف از پیش تعیین شده را مورد شناسایی قرار خواهند داد.

وی افزود: در این رزمایش تمرین آماده باش‌ها و تمرین پدافند غیر عامل، بر اساس طرح‌های پراکندگی، تفرقه، استتار، اختفا، فریب الکترونیکی و اقدامات درون سیستمی به اجرا در خواهد آمد.

امیر روزخوش در ادامه خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش خلبانان شجاع و جوان نیروی هوایی به تمرین تاکتیک‌های نو و ابتکاری در راستای استفاده از مهمات هوشمند برد بلند و نقطه‌زن می‌پردازند.

وی ادامه داد: این رزمایش براساس تمرین صحنه واقعی نبرد در محیط واقعی جنگ الکترونیک و تداوم عملیات در محیط جنگ‌های نوین و تمرین پدافند غیر عامل با بهره‌گیری از تاکتیک‌های ابتکاری عملیاتی انجام خواهد شد.

سخنگوی رزمایش اظهار داشت: هدف رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت اجرای رزمایش‌های تقویمی و سالیانه، ارتقای سطح مهارت فرماندهان در طرح‌ریزی و کنترل عملیات‌های هوایی در محیط واقعی جنگ الکترونیک، بروزرسانی سامانه‌ها و آزمایش دستاوردهای دفاعی و نمایش گوشه‌ای از اقتدار رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
 
امیر روزخوش با اعلام این مطلب که محور اصلی هفتمین رزمایش فداییان حریم ولایت، انهدام اهداف زمینی و هوایی است، گفت: نیروی هوایی ارتش در کنار سایر قوای مسلح کشور تحت فرماندهی ولی امر مسلمین وظیفه تامین امنیت پهنه هوایی کشور را بر عهده دارد و پیام این رزمایش برای کشورهای منطقه امنیت، ثبات، دوستی و صلح پایدار در منطقه است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار