استاندار خراسان جنوبی شهادت «محمد نائبی» را تبريک و تسليت گفت

استاندار خراسان جنوبی شهادت ستوان یکم «محمد نائبی» را به خانواده معظم شهيد و اقشار مختلف مردم تبريک و تسليت گفت.
کد خبر: ۲۶۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ - 31October 2017
استاندار خراسان جنوبی شهادت «محمد نائبی» را تبريک و تسليت گفتبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، «محمد مهدی» استاندار خراسان جنوبی طی پیامی شهادت ستوان یکم «محمد نائبی» را به خانواده معظم شهيد و اقشار مختلف مردم تبريک و تسليت گفت.
 
در این پیام آماده است: شهادت مظلومانه و جانسوز فرزند رشید و شجاع خانواده انتظامی، شهيد بزرگوار ستوان يکم «محمد نائبی» که در اقدامی تروريستی به دست اشرار مسلح در منطقه کوير خوسف، به درجه رفيع شهادت نائل آمد، ملت شريف ايران اسلامی و مردم فهيم خراسان جنوبي را داغدار كرد.

ملت قدرشناس ایران همواره از نیروهای غيور و فداکار انتظامی که در تأمين امنيت و آرامش هموطنان‌شان از جان عزيز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار ياد خواهد كرد.

اینجانب شهادت «محمد نائبی» را به مردم قدرشناس خراسان جنوبی، نيروهای جان برکف انتظامی در استان و همرزمان آن شهيد و به ويژه خانواده محترم و معزز ايشان تبريک و تسليت عرض می‌کنم.

از خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و حشر با سید و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و براي خانواده های داغدار و بزرگوار ايشان، صبر و اجر و همچنين براي مجروحين اين حادثه، صحت و سلامتی مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار