هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت-5/

انهدام اهداف مهم و باندهای پروازی با بمب‌های 500 پوندی توسط تایگرهای نهاجا

در آغاز فاز عملیاتی رزمایش، هواپیماهای اف 5 و بومی صاعقه با بمب‌های 500 پوندی اهداف فرضی بر روی باندهای پروازی ایستگاه‌های رادار و سکوهای پرتاب موشک، مخازن سوخت و انبار مهمات در منطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.
کد خبر: ۲۶۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ - 31October 2017
انهدام اهداف مهم و باندهای پروازی با بمب‌های 500 پوندی توسط تایگرهای نهاجابه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، در اولین روز از مرحله اصلی هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای اف 5، صاعقه و اف 7، اهداف مهم و حیاتی دشمن را با استفاده از تسلیحات صنعت دفاعی منهدم کردند.

براساس این گزارش در آغاز فاز عملیاتی رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای اف 5 و بومی صاعقه با بمب‌های 500 پوندی اهداف فرضی بر روی باندهای پروازی ایستگاه‌های رادار و سکوهای پرتاب موشک، مخازن سوخت و انبار مهمات در منطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.

همچنین هواپیماهای اف 7 مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه زن، دور ایستا و راکت‌های ساخت داخل برای اولین بار اهداف حیاتی دشمن فرضی را با تکنیک‌های ابتکاری و خارج از رینگ پدافندی در عمق منطقه نبرد منهدم کردند.

این رزمایش با شرکت انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی، شناسایی و شنود الکترونیکی، سوخت رسان و انواع هواپیماهای بدون سرنشین در منطقه عمومی اصفهان از امروز و به مدت 2 روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار