هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت-7/

اجرای طرح مردم‌یاری «سفیران سلامت» در حاشیه رزمایش

همزمان با شروع هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در منطقه انارک و اصفهان سیزدهمین طرح مردم یاری این نیرو با عنوان سفیران سلامت در نایین و مناطق محروم این شهرستان از جمله بافران، انارک و چوپانان آغاز گردید.
کد خبر: ۲۶۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ - 31October 2017
اجرای طرح مردم‌یاری «سفیران سلامت» در حاشیه رزمایش
به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، متخصصان بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش در سیزدهمین طرح مردم یاری با استقرار در شهرستان نایین و حومه از جمله: بافران، انارک و چوپانان بیماران را به طور رایگان ویزیت کردند.

این طرح در راستای ارتقاء سطح سلامت عمومی مردم مناطق محروم و تمرین کادر درمانی اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش انجام شد.

در این طرح متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی و پزشک عمومی به ارائه خدمات درمانی رایگان از جمله (ویزیت، تحویل دارو و اهدای بسته سلامت) پرداختند و مراجعین و بیماران خود را پذیرش نمودند.

تجهیزات به کار گرفته شده در طرح مردم یاری نهاجا شامل اتاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، بیمارستان صحرایی، درمانگاه سیار، تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاه جنگ نوین است.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها