نواخته شدن «زنگ ایثار و شهادت» در مدرسه رضایی‌نژاد سرخه

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی زنگ ایثار و شهادت با حضور پدر شهید «محمدحسین حمزه » در مدرسه شهید رضایی‌نژاد سرخه نواخته شد.
کد خبر: ۲۶۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ - 31October 2017
زنگ ایثار و شهادت در مدرسه رضایی نژاد سرخهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، زنگ ایثار و شهادت در دومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی در مدرسه شهید رضایی‌نژاد شهرستان سرخه به صدا در آمد.

در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان سرخه و خانواده های معظم شهدای دانش آموز و فرهنگی و با همراهی اولیاء دانش آموزان برگزار شد، «محمد امامی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرخه نسبت به اهمیت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی مطالبی را بیان کرد.

در این آیین «محمدحسن حمزه» پدر شهید مدافع حرم و استاد درس آشنایی با علوم ومعارف دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش آموز گفت: باید از رشادت و ایثار رزمندگان در سال‌های جنگ سخت هشت ساله که دشمنان بر ما تحمیل کردند درس آموخت.

وی رشادت و رزم ایثارگونه رزمندگان در سال های دفاع مقدس را نشان از مردانگی و شجاعت آن مردان بزرگ در جنگ عنوان کرد و بیان داشت: امروز روز شهادت شهید «حسین فهمیده» و روز بسیج دانش آموزی است، شهیدی که با وجود سن کم حماسه ای بزرگ و مردانه آفرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار