فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

دفاع از ارزش‌های انقلاب از ماموریت‌های سپاه است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دفاع از ارزش‌های انقلاب و نهادینه کردن آن در جامعه و عمق بخشی خارجی که فراتر از مرزها توسط نیروی قدس سپاه انجام می‌شود از ماموریت‌های سپاه است.
کد خبر: ۲۶۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ - 31October 2017
ماموریت سپاه، دفاع از ارزشهای انقلاب در داخل و خارج از کشور استبه گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه ثارالله کرمان امروز در جمع اعضای بسیج رسانه کرمان اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسیار قوی درجامعه ایفا می‌کنند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان رسالت سنگین به دوش دارند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه هستند و نگاه سپاه و بسیج به رسانه‌ها یک نگاه تعاملی و قوی است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه باید انقلابی ماند، انقلابی فکر کرد و انقلابی عمل کرد، افزود: تقسیم‌بندی در جامعه نسبت به راست و چپ، میانه و... نیست، ما به همان تقسیم‌بندی که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای جریان انقلاب قائل هستند، قائلیم و معظم‌له سه جریان انقلابی، غیرانقلابیِ محافظه کار، ضدانقلاب و مخالف و معاند را تعریف کرده‌اند و طبق نظر ایشان جریان ضدانقلابی را به انقلابی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به تعامل بین دستگاهها و نهادها در استان گفت: یکی از محورهای مهم تعیین شده همکاری بین دستگاهها و نهادها است حجم کار سپاه و بسیج بسیار وسیع و گسترده می‌باشد که از ظرفیت موجود استفاده کنیم و ما آماده تعامل و همکاری با همه قشرها و نهادها می‌باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: انتقاد سازنده یکی دیگر از محورهایی است که باعث بیان نکات قوت و ضعف در جهت پیش برد اهداف و خدمت به نظام مقدس جمهوری است.

وی مطالبه‌گری و مواظبت از خطوط قرمز که کسی حق ندارد از این خطوط عبور کند، دو محور مهم عنوان کرد و ادامه داد: مردم کرمان باید مطالبه‌گر باشند و مسئولین نیز وظیفه دارند پاسخگو باشند.

غلامعلی ابوحمزه در ادامه به ماموریت‌های سپاه اشاره و عنوان کرد: ماموریت سپاه حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مقابله با تهدید سخت حرکتی که در حال حاضر در جبهه‌های مقاومت و همچنین  جنوب شرق کشور وجود دارد یکی از ماموریت‌های سپاه است.

سردار ابوحمزه ادامه داد: مقابله با تهدید نیمه سخت که در عرصه امنیت و اطلاعات فعالیت می‌کند و همچنین مقابله باتهدید نرم که در عرصه اقتصادی و فرهنگی و ...وارد می‌شود از ماموریت‌های دیگر سپاه است.

ابوحمزه افزود: عمق‌بخشی داخلی که وظیفه دفاع از ارزشهای انقلاب و نهادینه کردن آن در جامعه و عمق بخشی خارجی که فراتر از مرزها توسط نیروی قدس سپاه انجام می‌شود نیز از ماموریت‌های سپاه است.

وی به فعالیت‌های سپاه و بسیج در زمینه محرومیت زدایی، اقدامات اقتصاد مقاومتی، اشاره کرد و رسالت بسیج رسانه را مهم عنوان کرد و گفت: بسیج رسانه دنبال پیاده سازی افکار و اندیشه بلند حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با بهره‌گیری از رسانه در سطح استان است.

سردار ابوحمزه همچنین از برگزاری کنگره سرداران و 6 هزار و 500 شهید استان در پایان سال ۹۷ خبر داد و تاکید کرد: نقش رسانه ها و از جمله بسیج رسانه در این زمینه خیلی مهم است؛ می خواهیم کنگره ای در شان شهدا و مردم استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار