بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 274/ سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

افزایش بودجه نیروهای مسلح برای استحکام پایه‌های دفاعی کشور

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: با توجه به مقدورات موجود، ارتباطاتی بین بخش‌های تخصصی نیروهای مسلح با دولت برقرار شده است تا ان‌شاءالله بتوانیم بودجه مورد نیاز را جهت استحکام پایه‌های دفاعی کشور داشته باشیم.
کد خبر: ۲۶۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ - 31October 2017
/سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح امروز (سه‌شنبه) با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با بیان اینکه نیروهای مسلح طبق برنامه‌های سالیانه خود، مجموعه رزمایش‌هایی را در سطوح مختلف تاکتیکی در دستور کار قرار می‌دهند، اظهار داشت: البته بر حسب موارد، ممکن است که ما رزمایش‌های اقتضایی هم داشته باشیم که این رزمایش‌ها بدون هیچ مانعی اجرا می‌شود.
 
وی افزود: به وسیله این رزمایش‌ها سعی می‌کنیم که بر اساس تاکتیک‌های خود، تمرین لازم را انجام دهیم و در جهت ارتقاء دفاعی کشور تلاش مستمری را در طول سال داشته باشیم.
 
سردار جزایری همچنین ضمن اشاره به مواضع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از سپاه پاسداران تصریح کرد: معمولاً ما به طور سالیانه رزمایش‌های مشترکی بین نیروهای مسلح به‌خصوص ارتش و سپاه برگزار می‌کنیم و ارتباط دوستانه، برادرانه و تخصصی ارتش و سپاه از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز وجود داشته و امروز نیز در حال ارتقاء است.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به مواضع مقامات آمریکا علیه سپاه اشاره و بیان کرد: این‌گونه برخوردهای آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران نه‌تنها اثر منفی در کشور و جامعه ما از خود به‌جای نگذاشته، بلکه به حول و قوه الهی، باعث تقویت وحدت در کشور و روحیه دفاع مستحکم در بین آحاد مختلف مردم و آحاد نیروهای مسلح شده است.
 
وی در پایان درباره میزان بودجه نیروهای مسلح در سال آتی نیز گفت: با توجه به مقدورات موجود، ارتباطاتی بین بخش‌های تخصصی نیروهای مسلح با دولت برقرار شده است تا ان‌شاءالله بتوانیم بودجه مورد نیاز را جهت استحکام پایه‌های دفاعی کشور داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار