مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

اجرای «طرح سپاس» اعلام قدردانی مسوولان ارشد نظام از ایثارگران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: اجرای «طرح سپاس» اعلام سپاس مسئولان ارشد نظام از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۲۶۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ - 31October 2017

اجرای «طرح سپاس از ایثارگران» استان اردبیل در سال جاریبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، «علی منصور لکورج» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل امروز در دیدار با ایثارگران شهرستان خلخال اظهار داشت: هدف از اجرای «طرح سپاس از ایثارگران» استان اردبیل، دیدار و گفت‌وگوی نزدیک با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در تمام مناطق استان و اعلام سپاس مسوولان ارشد نظام اسلامی از ایثارگری‌های این عزیزان و تلاش آنها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروزی کشور است.

وی با بیان اینکه با افزایش هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه مردم و نظام اسلامی نیازمند استفاده از راهکارهای مقابله به مثل با این تهاجم فرهنگی گسترده هستیم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از فکر و نظر ایثارگران از جمله راهکارهای موثر در این امر است.

فرماندار خلخال نیز در این نشست با بیان اهمیت پرداختن به مسائل و مشکلات ایثارگران جامعه از سوی هر یک از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: مشکل اشتغال خانواده های شاهد و ایثارگر از جمله دغدغه های مسوولان اجرایی این شهرستان است.

فریدون بابایی افزود: با توجه به محدودیت های استخدامی در ادارات دولتی و نهادها تلاش می شود تا با ارائه مشوق های مختلف به سرمایه گذاران بخش خصوصی نظر این بخش را به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین خانواده های ایثارگر خلخال را جلب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار