نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

بسیج قدرت بزرگ ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: بسیج یک قدرت بزرگ است که در دفاع مقدس توانست در مقابل همه قدرت‌های بزرگ دنیا ایستادگی کند و آن‌ها را شکست دهد.
کد خبر: ۲۶۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ - 31October 2017
بسیج یک قدرت بزرگ استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «شیخ مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان بسیجی به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، اظهار داشت: بسیج یک قدرت بزرگ است که در دفاع مقدس توانست در مقابل همه قدرت‌های بزرگ دنیا ایستادگی کند و آن‌ها را شکست دهد.

وی دلیل اصلی مخالفت دشمنان با ایران اسلامی را قدرت بزرگ وفوق‌العاده بسیج دانست و بیان داشت:همه در کشور عراق و سوریه مشاهده کردند که تشکیل بسیج مردمی با الگوگرفتن از ایران توانست تمامی نقشه‌ها و برنامه‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی را با در هم کوبیدن سربازان سیاه آن‌ها یعنی همان داعش‌، بر باد دهد.

آیت‌الله علما گفت: یکی از بزرگ‌ترین عامل‌های قدرت ایران نیز امروز همین بسیج است که در گذشته با اهدای شهدای بسیار، استقلال این خاک را تضمین کردند و امروز نیز در همه عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام و مردم برای پیشرفت و آبادنی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار