بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 328/ شعبانی بهار در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بسیج و نیروهای مسلح نقش مهمی در توسعه ورزش دارند

معاون وزیر وزرش گفت: بسیج و نیروهای مسلح نقش مهمی در توسعه ورزش دارند و ما با نیروهای مسلح در این رابطه همکاری داریم.
کد خبر: ۲۶۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ - 31October 2017

آمادگی جسمانی برای نیروهای مسلح ضروری است«غلامرضا شعبانی بهار» در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: به عنوان کسی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته‌ام خیلی خوشحال هستم که رشادت‌ها، جان‌فشانی‌‌ها، نقش‌آفرینی‎ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان را از نزدیک دیدم که این امنیت، آسایش، رفاه و امید به آینده که امروز در جامعه احساس می‌شود بدون شک نتیجه‌ی دفاع همه‌جانبه رزمندگان بوده و بهترین‌های ما در این راه جان خود را برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دست دادند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: وظیفه‌ی همه‌ی ماست که همواره یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و کسانی که در این راه تلاش کرده‌اند را گرامی‌بداریم و هر سال که از شهادت‌شان می‌گذرد مراسم باشکوه‌تری نسبت به سال قبلش برگزار کنیم که باید هشیار باشیم که فراموشی یاد شهدا میتواند منجر به فراموشی تمامی ارزش‌های مردم و انقلاب شود.

شعبانی‌ بهار تصریح کرد: امروزه که ما در این زمینه مسئول شده‌ایم نباید یاد شهدا را فراموش کنیم که خود یک نوع خیانت بزرگ است.

معاون وزیر ورزش عنوان داشت: یکی از مهمترین عنصر برای جوانان، بسیجیان و کسانی که در نیروهای مسلح در حال خدمت هستند آمادگی جسمانی است که شرط اصلی ورود به میدان مبارزه است.

وی ادامه داد: به یاد دارم هنگام حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل بسیاری از عملیات‌ها، گشت‌ها و پاتک‌های شبانه‌ای که داشتیم ورزشکاران همیشه در صف‌های اول حضور داشتند و دلیل اصلی آن آمادگی جسمانی بالای آن‌ها بود که این یکی از نقش‌های اصلی حضور ورزشکاران در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

شعبانی‌ بهار گفت: یکی از بازوان توسعه‌ی ما بسیج است و با تشکیلات بزرگی که در زمینه زیرساخت ورزش ایجاد کرده سلامتی نسل جوان و آماده باش بودن برای هرگونه عملیات علیه دشمن را مهیا نموده و این یکی از شرط های اصلی نیروهای مسلح و بسیج است و ما هم در وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از اعضای اصلی شورای توسعه ورزش همگانی کشور باهم ارتباط خوبی داریم و هرچقدر آمادگی جسمانی بیشتر باشد آمادگی مردم برای رزم، رزمندگی و دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران بیشتر خواهد شد. و اگر برای ما توصیه است برای نیروهای مسلح واجب است که همیشه آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها