بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 308/ امیر جوادیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پیگیر افزایش حقوق بازنشستگان ارتش هستیم

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی گفت: سال گذشته طرح افزایش حقوق را به رئیس جمهور تحویل دادم. در حال پیگیری برای افزایش حقوق بازنشستگان هستیم.
کد خبر: ۲۶۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ - 31October 2017
پیگیر افزایش حقوق بازنشستگان ارتش هستیم
امیر «سیاوش جوادیان» رئیس هیات مدیره کانون بازنسشتگان ارتش جمهوری اسلامی، با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اظهار داشت: با همکاری امیر حسنی سعدی کتابی با مضمون «نقش ارتش در 8 سال دوران دفاع مقدس» در 62 جلد تهیه کردیم.

وی در خصوص زمان انتشار این کتب، گفت: پس از مطالعه و تایید فرمانده معظم کل قوا، کتب تهیه شده منتشر خواهد شد.

امیر جوادیان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه تدابیری برای بازنشستگان ارتش در نظر گرفته شده است، گفت: در کانون بازنشستگان مسائل رفاهی و اردویی را دستور کار داریم. سال گذشته طرح افزایش حقوق را به رئیس جمهور تحویل دادم. در حال پیگیری برای افزایش حقوق بازنشستگان هستیم.

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی، عنوان کرد: یکی از شاخه‌های وزارت دفاع، مسئول پیگیری بیماری‌های صعب العلاج پرسنل بازنشسته است. تامین اجتماعی پرونده بیماران را به کمیسیون پزشکی ارسال می‌کنند.

وی با اشاره به وجود ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه، تشریح کرد: مردم ایران ولایت مدار هستند و کشوران را نیز دوست دارند. این دو امر باعث شد که حضور پرشکوری در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس داشته باشند. اگر روزی در کشور بار دیگر جنگی صورت گیرد، بی شک جوانان از دوران جنگ تحمیلی نیز پرشورتر به جبهه‌ها می شتابند.

امیر جوادیان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفته است. با این وجود باید به این موضوع بهای بیشتری داده شود.

فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی در غرب کشور با بیان اینکه باید به نقش نیروهای وظیفه در جنگ تحمیلی توجه بیشتری شود، اظهار کرد: وظیفه‌ها نقش اساسی در جنگ تحمیلی ایفا کردند. به همین جهت در رسانه‌ها باید این دلیر مردان را معرفی کنیم و بگوییم که چه خدمات ارزشمندی را برای کشور انجام دادند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار