بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 310/ گودرزی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توسعه فرهنگ ایثار موجب ارتقای امنیت کشور می‌شود

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور موجب ارتقای امنیت کشور می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ - 31October 2017
شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پس از گذشت ۱۸ ماه هنوز یک جلسه رسمی هم تشکیل نداده است.«عباس گودرزی» نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان این که مسئولان صاحب تأثیر و تصمیم سازی عضو شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، اظهار داشت: با توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور امنیت و فرهنگ ما و مولفه های زیادی که در جامعه نقش تربیتی دارند، تقویت می‌شوند.

وی افزود: چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پررنگ باشد، در حالی که شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در طول ۱۸ ماه یک جلسه رسمی هم تشکیل نداده است.

عباس گودرزی خاطرنشان کرد: این ضعف به دبیر شورا برمی‌گردد که باید از رئیس‌جمهور فرصتی را برای تشکیل جلسات این شورا بخواهد. وقتی مطالبه نشود ممکن است رئیس‌جمهور به جای رسیدگی به این موضوعات به برنامه‌های دیگری برسد.

عضو شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تشکیل جلسات این شورا می‌تواند به تمرکز بر این موضوع و توجه بیشتر بر این مسئله و به جلب مشارکت ها و حمایت ها و اعتبارات و صرف در این مسیر کمک کند. چون کسانی که عضو این شورا هستند افرادی تصمیم ساز و صاحب تاثیر هستند و می‌توانند در گسترش این فرهنگ در کشور تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار