عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید سرلشکر باقری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان غربی

رییس ستاد کل نیروهای مسلح از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید کرد.
کد خبر: ۲۶۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ - 31October 2017
بازدید سرلشکر باقری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ارومیه، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح و هیات همراه عصر امروز از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان بازدید کردند.
 
در این بازدید سردار «محسن تیموری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل را به سرلشکر باقری ارائه داد.
 
همچنین «سردار ناظر» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ضمن ارائه گزارشی درباره روند ساخت مرکز فرهنگی و مراحل طراحی و تولید محتوای موزه‌آرایی مرکز که با استفاده از اعتبارات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و اعتبارات استانی از سال 1393 آغاز شده است، از افتتاح این مرکز در دهه فجر امسال خبر داد.
 
سرلشکر باقری نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی استان، دستورات لازم را مبنی بر افتتاح به موقع این مرکز صادر کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار