بشار اسد در دیدار با بروجردی:

تهدیدات واشنگتن سوریه را از اصول خود باز نخواهد داشت/ بازدید هیئت پارلمانی ایران از بیمارستان مجروحین شیمیایی سوریه

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با علاالدین بروجردی تاکید کرد :تهدیدات واشنگتن، سوریه را از پایبندی به اصول خود و مبارزه با تروریسم که تحت حمایت برخی کشورهای منطقه ای و غربی قرار دارد، باز نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۶ - 01September 2013

تهدیدات واشنگتن سوریه را از اصول خود باز نخواهد داشت/ بازدید هیئت پارلمانی ایران از بیمارستان مجروحین شیمیایی سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دفاع مقدس، بشار اسد در دیدار با هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، بر آمادگی دمشق برای مقابله با هرگونه تجاوز خارجی تاکید کرد.

بنابرگزارش العالم، بشار اسد افزود: سوریه با پایداری مردم و همبستگی آنها با ارتش، توانایی مقابله با هرگونه تجاوز خارجی را دارد.

بروجردی نیز سرنوشت هرگونه حمله به سوریه را محکوم به شکست دانست و گفت: پیامدهای حمله به سوریه، دامن عاملان آن را خواهد گرفت و بازنده اصلی آن آمریکا و هم پیمانانش خواهند بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حمایت ایران در مقابله با هرگونه تجاوز به سوریه، تصریح کرد: شرافتمندان منطقه اجازه نخواهند داد که خارجی ها طرح های خود بر ضد سوریه را اجرا کنند.

هیات پارلمانی ایران از بیمارستان مجروحین شیمیایی سوریه بازدید کردند

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این هیئت پرداخت و گفت: در این سفر با رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر امور خارجه، رئیسمجلس و برخی مقامات ردهبالای کشور سوریه دیدار و گفتگو کردیم.

بروجردی تصریح کرد: در این دیدار روابط دوجانبه و از جمله بحران فعلی سوریه مورد بحث قرار گرفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: سه محور حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه به عنوان محور مقاومت و همچنین مخالفت ایران با هر حمله نظامی به سوریه و محکوم نمودن حمله شیمیایی در مذاکرات هیات پارلمانی با مقامات سوری مطرح شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در پی سفر هیات پارلمانی به سوریه این هیات صبح امروز (یکشنبه 10 شهریورماه) بازدیدی از بیمارستان نظامی داشت که در آن از مجروحین شیمیایی عیادت شد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار