بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات- 331/

تقدیر خبرگزاری دفاع مقدس از پدر شهید «محسن حججی»

پدر شهید محسن حججی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوی خبرگزاری دفاع قدس مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ - 31October 2017

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «محمدرضا حججی» پدر شهید محسن حججی با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

پدر شهید حججی در این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: من و محسن کار خاصی نکردیم؛ این لطف خداوند و یاری شهدا بود که محسن به کاروان شهدا پیوست.

وی افزود: من و خانواده‌ام سعی کردیم هر آنچه را که خداوند از بندگانش خواسته است، ‌انجام دهیم. محسن در تلاش بود تا یک بنده خوب خداوند باشد، به همین خاطر خداوند عاشقش شد و به شهدا پیوست.

پدر شهید حججی خاطرنشان کرد: محسن هرگز به دنبال شهرت نبود و کاری را که شروع می‌کرد تا پایان آن را ادامه می‌داد. وی کار نیمه تمام نداشت.

وی با بیان اینکه محسن در آرزوی شهادت بود، گفت: محسن با فرهنگ دفاع مقدس بزرگ شد. خانه ما مملو از آلبوم و تصاویر شهداست. محسن کارهای فرهنگی را از دوران نوجوانی آغاز کرد و پس از خدمت سربازی فعالیت‌‎هایش به اوج خود رسید.

پدر این شهید بزرگوار عنوان کرد: شهید کاظمی الگوی پسرم بود و محسن بیشتر وقتش را در کنار قبور شهدا می‌گذراند.

وی به شایعاتی که درخصوص شهدای مدافع حرم مطرح می شود، اشاره و تصریح کرد: پیش از این خانواده معزز شهدا در تیررس کنایه‌های برخی مردم بی‌اطلاع بودند؛ اما به لطف خداوند بعد از شهادت محسن، ملت ایران دریافتند که هدف مدافعان، هدفی والا بود.

بنا بر این گزارش، در پایان این بازدید، مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس با تقدیم هدیه‌ای از پدر شهید حججی تقدیر کرد.

 تقدیر خبرگزاری دفاع مقدس از پدر شهید «محسن حججی»

تقدیر خبرگزاری دفاع مقدس از پدر شهید «محسن حججی» 

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار