بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات- 332/ حاج احمد قدمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مدافعان حرم مایه خیر و برکت برای جامعه هستند

مداح اهل‌بیت علیهم السلام گفت: وجود رزمندگان مدافع حرم مایه خیر و برکت است و آن‌ها برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و نوامیس‌مان دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹ - 31October 2017
شهدای مدافع حرم مایه خیر و برکت برای جامعه هستند«حاج احمد قدمی» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس اظهار داشت: تاثیر کار مداحان اهل‌بیت در حوزه مدافعان حرم بسیار زیاد است و تمام اینها برمی‌گردد به صحبت های مقام معظم رهبری که می‌فرمانید: «ما هیات سکولار نداریم»، مبانی ما در بحث هیئت ها انقلابی و سیاسی است. در شرایط فعلی بحث شهدای مدافع حرم نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی گفت: کسانی که دارای تریبون هستند باید این عقاید را بیان کنند و بگویند که اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما باید الان در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم.

این مداح اهل بیت ادامه داد: کل دنیا برای دفاع از خود و ساخت موشک هزینه های زیادی را متحمل می‌شود اما این رزمندگان با پوست و گوشت و خون خود در خارج از مرزها از کشور دفاع می‌کنند. آیا با این وجود قابل احترام و دفاع نیستند؟!

احمد قدمی بیان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس باید به صورت گسترده از زمان جنگ تحمیلی تا حال حاضر عملکرد رزمندگان را بیان کند و به شرح حال خانواده های آنان بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها