بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 350/ منتجب‌نیا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سپاه پاسداران خاری در چشم آمریکاست/ نباید به وعده‌های آمریکا اعتماد کنیم

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: سپاه به دلیل اینکه بازوی پرتوان نظام است و در داخل و خارج از منطقه موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده و به خاری در چشم آمریکا تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۶۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ - 01November 2017
سپاه پاسداران خاری بر چشم آمریکا است
«رسول منتجب‌نیا» دبیرکل حزب اعتماد ملی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، اظهار داشت: موضع‌گیری ترامپ بی‌منطق و نسنجیده بود و هیچ یک از تحلیل‌گران و صاحب نظران آن‌را حمایت نمی‌کنند.
 
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در ادامه افزود: ترامپ توافق بین‌المللی را که کشورهای بزرگ دنیا آن‌را تایید و تصویب کردند را می‌خواهد به سادگی زیر پا بگذارد و نقض کند، این موضوع جرم و یک عمل غیر انسانی است و بعد در اظهاراتش یک ملت و نظام را مورد تاخت و تاز قرار داد این نوع برخورد و موضع‌گیری در شأن و جایگاه یک رییس جمهور نبود.
 
وی خاطر نشان کرد: موضع‌گیری و بیانات ترامپ، آمریکا را در سطح بین‌الملل بی‌اعتبار کرده و هرگز نباید به وعده‌های حکومت آمریکا اعتماد کرد و نقطه مقابلش موجب افزایش اعتبار جمهوری اسلامی شد و آژانس بین‌المللی و کشورهای 1+5 منهای آمریکا، همه اعتراف می‌کنند که ایران پایبند به تعهداتش است و ضربه به اعتبار کشور آمریکا است.
 
منتجب‌نیا ادامه داد: بار دیگر از ملت آمریکا می‌خواهم که نسبت به ترامپ تصمیم جدی بگیرند و این ملت حقشان نیست که شخصی همانند او مدیریت و رهبری این کشور را برعهده بگیرد. ترامپ باید پاسخگو مردم آمریکا باشد که آنان را تحقیر کرده و موجب سرافکنی ملت آمریکا شده است.
 
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به تروریست خطاب کردن سپاه از سوی ترامپ بیان کرد: سپاه به دلیل اینکه یک بازوی پرتوان نظام است و در داخل و خارج از منطقه موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده و به خاری در چشم آمریکا تبدیل شده است. آمریکا منافع استکباری خودش را در خطر می‌بیند و اگر آنان در برابر سپاه و نهادهای مشابه آن موضع گیری کنند دلیل بر حقانیت و اثرگذاری سپاه است؛ پاسداران باید برای اینکه خواری در چشم استکبار جهانی و صهیونیست هستند افتخار کنند.
 
وی در پایان گفت: دفاع مقدس دایره المعارف و یک مجموعه انسان‌ساز است. از زمانی‌که اولین بمب توسط هواپیمایی عراقی به کشورمان اصابت کرد و تا لحظه‌ای که امام خمینی(ره) دستور پذیرش قطعنامه را دادند هشت سال به طور مستمر در جریان دفاع از کشور حضور داشتم و اعتراف می‌کنم که ابعاد مختلف دفاع مقدس هنوز شکافته نشده و باید ابعاد مختلف دفاع مقدس را تبیین کنیم و به نسل آینده انتقال دهیم.
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار