بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 361/ شریف‌زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فداکاری‌های آتش‌نشانان در فیلم «چهارراه استانبول» تصویر می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گفت: در چند ماه آینده فیلمی به نام چهارراه استانبول برای به تصویر کشیدن فداکاری‌های آتش‌نشانان اکران می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ - 01November 2017
اکران فیلم چهارراه استانبول

سردار شریف‌زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست‌ و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: بعد از پایان حادثه پلاسکو، 2 سازمان ماموریت گرفتند که کار تولید فیلم و سریال را برای ما انجام دهند، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، آن‌ها در حال پیشبرد مراحل کار خود با بخش هنرمندان هستند و بخشی را هم در دست اقدام دارند.

وی افزود: در بخش خصوصی هم فیلمی در حال ساخت است که در چند ماه آینده اکران می‌شود، نام این فیلم «چهارراه استانبول» است که ماجرای فردی است که کار تجارت پوشاک را انجام می‌دهد و در ساختمان پلاسکو تردد دارد و در یکی از سفرهایش حادثه پلاسکو را شاهد بوده و گوشه‌هایی از این فداکاری‌هایی که آتش‌نشانان در ساختمان پلاسکو انجام دادند در آن فیلم به نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش نشانان عموما جزو اقشار نجیب جامعه و همیشه در حال کمک هستند که ما تلاش کردیم آتش نشانان را مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس سامان دهیم و همان روحیه و نگرش را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ 181


نظر شما
پربیننده ها