تجلیل از مقام صبر همسر شهید «غفار هلالی»

مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همراه جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به دیدار همسر و فرزند شهید «غفار هلالی» رفت و از مقام صبر و ایثار آنها تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۶۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ - 08November 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همراه جمعی از یادگاران هشت سال جهاد و حماسه به دیدار همسر و فرزند شهید «غفار هلالی» رفت و از مقام صبر و ایثار ایشان تجلیل کرد.

«مرضیه حسن‌زاده» همسر شهید هلالی در این دیدار اظهار داشت: غفار خیلی مردم‌دار بود و همیشه به فقرا رسیدگی می‌کرد. خیلی از کارهایی را که برای نیازمندان انجام می‌داد را از من مخفی می‌کرد. بعد از شهادتش متوجه خیلی از فعالیت‌هایش شدم. در روستایمان خانه‌های فقرا را بازسازی و تعمیر می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز هم در آن منطقه از او به نیکی یاد می‌کنند و خدمات او را به یاد دارند گفت: از مادرش می‌خواست که برای شهادتش دعا کند و به شهادت او راضی شود.

شهید «غفار هلالی» به عنوان مسئول تبلیغات در جبهه‌های حق علیه باطل حضوری فعال داشت تا اینکه در اسفند 1362 در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکر مطهرش برای همیشه در آن جا باقی ماند.

دپو////تجلیل از مقام صبر همسر شهید «غفار هلالی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار