مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در لرستان اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرستان‌های استان لرستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ - 01November 2017
مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در لرستان اعلام شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر خرم‌آباد ساعت ۹ از میدان شهدا به سمت پُل شهدا و مصلی الغدیر آغاز می‌شود و در پایان این مراسم مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
 
راهپیمایی ۱۳ آبان در بروجرد ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سمت خیابان تختی و میدان تختی آغاز می‌شود و سخنران این راهپیمایی حجت‌الاسلام‌ ترابی امام‌ جمعه این شهرستان است.
 
در شهرستان دورود نیز راهپیمایی ساعت ۹:۳۰ از میدان امام حسین(ع) این شهر به سمت میدان آزادگان و میدان ولایت آغاز می‌شود و در پایان حجت‌الاسلام حقیان امام‌ جمعه این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.
 
در شهرستان ازنا نیز مردم راهپیمایی خود را ساعت ۱۰ از میدان شهید صادقی به سمت میدان راه‌آهن آغاز می‌کنند و حجت‌الاسلام شاه‌چراغی امام‌ جمعه شهرستان در پایان مراسم به سخنرانی می‌پردازد.
 
در شهرستان الیگودرز راهپیمایی ساعت ۹ از چهارراه شهرداری به سمت میدان امام حسین(ع) آغاز می‌کنند و در پایان حجت‌الاسلام محمودی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
 
مردم شهرستان پلدختر نیز روز ۱۳ آبان راهپیمایی خود را ساعت ۹ از میدان شهید بهشتی به سمت پُل شهدای دولت و میدان شهید بهشتی شروع می‌کنند و سخنران این راهپیمایی نیز حجت‌الاسلام سوری امام‌ جمعه شهرستان پلدختر است.
 
در شهرستان کوهدشت نیز مردم در روز ۱۳ آبان راهپیمایی خود را ساعت ۱۰ صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر به سمت میدان شهید، خیابان رهبری و میدان فرمانداری آغاز می‌کنند و در پایان مراسم حجت‌الاسلام طهماسبی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
 
در شهرستان سلسله راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹ میدان امام به سمت مصلی نماز جمعه آغاز می‌شود، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام موسوی امام‌ جمعه این شهرستان است.
 
در شهرستان دلفان نیز مردم راهپیمایی خود را ساعت ۱۰ از میدان بعثت به سمت میدان امام آغاز می‌کنند و در پایان حجت‌الاسلام جمیاری امام‌ جمعه شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.
 
در شهرستان دوره‌چگنی مردم ساعت ۹ راهپیمایی خود را از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت بلوار امام و شهرداری آغاز می‌کنند و در پایان مراسم حجت‌الاسلام حسین‌زاده آملی امام‌ جمعه شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
 
در رومشکان مردم راهپیمایی خود را ساعت ۹ از مصلی نماز جمعه به سمت میدان امام  آغاز می‌کنند و سخنران این راهپیمایی حجت‌الاسلام امرایی امام‌ جمعه موقت شهرستان رومشکان است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها