بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 368/ پویانفر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عکس شهدا را بیشتر از تفکر شهدا ترویج داده‌ایم/ به تفکر «شهید همت» نیازمندیم

مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام با بیان اینکه عکس شهدا را بیشتر از تفکر شهدا ترویج داده‌ایم، گفت: ما جوانان به تفکر «شهید همت» نیازمندیم.
کد خبر: ۲۶۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ - 01November 2017
عکس شهدا را بیشتر از تفکر شهدا ترویج داده‌ایم/ به تفکر «شهید همت» نیازمندیم

«محمدحسین پویانفر» مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به وظیفه مداحان، اظهار داشت: بزرگترین وظیفه ما در قالب شعر، نوحه و روضه‌هایی که در هیئت‌ می‌خوانیم، حق‌طلب بار آوردن جوانان است.

وی افزود: آدمی که حسینی تربیت شود، حق‌طلب و استکبارستیز است و در مقابل ظلم مقابله می‌کند و ناخودآگاه بصیرت در او به وجود می‌آید که باید کجا وارد میدان شود. مهترین وظیفه مداح تاکید بر حق‌طلبی است. کسی که حق‌طلب بارآید در بزنگاه‌ها پای حق ایستادگی می‌کند.

پویانفر نسل امروز را به دور از تفکر دانست و تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های امروز من جوانان امروز است که از فضای تفکر دور شده‌اند. تفکر دفاع مقدس می‌تواند برای جوانان ما الگو باشد. اینکه یک مادر با چه تفکری فرزند خود را تربیت کرده و او را راهی جبهه کرده، باید مورد الگوبرداری قرار گیرد.

این مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام افزود: عکس شهدا را بیشتر از تفکر شهدا ترویج داده‌ایم. همان قدری که برای اتوبان شهید همت هزینه شده است باید صرف ترویج تفکر شهید همت می‌شد. جوانان که در اتوبان شهید همت رانندگی می‌کند، فقط عکس همت را دیده است در صورتی که ما جوانان نیازمند تفکر «شهید همت» هستیم.

وی خطاب به فعالین رسانه‌ای گفت: همه کسانی که مسئولیت و یا فعالیتی در رسانه دارند، وظیفه دارند تفکر دفاع مقدس را ترویج دهند.

گفت‌و‌گو از احسان ذاکری

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار